Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg, sambo og lillegutt er invitert i barnedåp i november. Det er fetteren til sambo som skal døpe sønnen sin. Men jeg vet ikke om jeg vil reise dit. Jeg inviterte tanta og onkelen til sambo og søskenbarna hans da vi døpte gutten vår for 3 år siden. Men nå har ikke de invitert moren til sambo. Hun har ihvertfall ikke mottatt noe invitasjon ennå. Med andre ord de har invitert oss men ikke moren til sambo. Og jeg føler det blir feil at vi reiser i barnedåpen når svigermor ikke er invitert liksom.
~sjiraff~ Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Det er jo helt umulig for oss å si hva som er "rett" og ikke her, vi vet jo ikke hva slags forhold det er i deres familie. Uansett så er det jo foreldrene til dåpsbarnet som bestemmer hvem som skal inviteres. Synes det blir teit å ikke dra fordi du mener de burde invitert flere...
Turtle Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 kommer litt ann på om de har bedt alle andre tanter og onkler? mulig de vil ha det smått og bare ber de som de har best kontakt med? vi hadde det ørsmått med bare besteforeldre og den ene onkelen(broren min) og den ene tanta(svigeruten til x'n min) han har + de to eneste fetterene hans, hadde ikke hatt råd eller plass til alle våre tanter og onkler
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2007 Familien til sambo er liten og da mener jeg veldig liten. Han er enebarn, kjenner ikke sin far. Farmoren til barnet som skal døpes er den eneste søsteren til svigermor. Og moren til sambo er alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå