Verdens tøffeste mamma Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Vi hadde besøk av fysioterapeuten idag igjen om vi ble nå enige om at dette ble siste gangen! Snuooa vår har hatt en kjempeflott utvikling. Det er nett så jeg får tårer i øynene!!! :-) Begynte, etter masing fra vår side, med fysio da hun passerte et år. Da kunne hun ikke reise seg opp i sittende fra liggende engang! Kjempeflink fysio-dame som har stått på, i tillegg til at vi har gjort jobben vår, har resultert i et jente på 16 mnd som nå reiser seg og går overalt! Turbo"!! Hun er blidere, tryggere og hade det så godt! Hun er enda litt stiv men det vil komme seg har fysio forsikret! Det er så herlig å vite!! Ser flere spør om fysio, og det er ingeting som kommer av seg selv.. I hvert fall ikke i vår kommune. Måtte mase og mase.. Og det har virkelig nyttet!! :-) Måtte bare fortelle det!!!
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Klem til deg! Så deilig! :) Jeg og Iver var også hos fysio her om dagen. Iver er nå 15,5 mnd, eller 12,5 mnd korrigert. Vi har vært heldige og hatt fysio fra den dagen vi kom hjem fra sykehuset. Men hun har aldri trengt å gi oss øvelser, eller noe. Og nå sa hun at hun ikke trengte å se han før på 2årskontakten Vi prematurmødre tar hver lille positive ting som en seier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå