Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Men så kommer alle spørsmålene: - hvor er sommerklærne? - når i huleste skal jeg tid til å barber leggene og lakke tåneglene? - bør jeg smøre meg inn med brun uten sol? - skal jeg ta med solkrem eller blir det bare jobbing? Huff, vanskelig dette
Gummelillan Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, stakkars deg, hvordan skal det gå...? Blir IKKE misunnelig vi da. Selv skal jeg jo til Fredrikshavn om et par uker... Jadda, jadda... Sikker på at dere ikke trenger flere folk Karomamma? Er veldig god til å stryke reisegarderoben ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Fniiiiiiis, så store problemer da du;-)) Start: Dusj, barbering, skrubb, smør inn tørre partier med fuktighetskrem og så brun uten sol. Gjøres når snuppa har lagt seg i ikveld:-) Gjentas fredag, søndag og vips avslutt med lakkering av tåneglene. Finn frem lekre sandaler til de nylakkerte tærne. Reis med et par lekre olabukser som kan brettes opp etter behov:-) Topper har du sikkert i bøtter og spann, en liten golfjakke eller to og du kan kle av og på ettersom det passer:-) Solkremen driter du i, kjekt å bli bittelitt solbrent vel:-) Sikkert ikke lange stunden du får ligget pal alikevel, for du må huske nok væske!!! Superviktig!!! Ta med solbriller, noen tøffe skjerf til å knytte fjongt rundt halsen og vips så er du filmstjerne lookalike:-) Lett som en plett!!! Om du tar med noen sommerlige skjørt eller bukser i tillegg til rent og pent undertøy, så har du alt i boks! Kan gjøres ennå enklere: Shop alt der nede.........men jeg hadde klart satset på første alternativet:-) Shopping er jo ikke såååå gøy!
Reveenka Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Hehe! Attpåklatten har jo opplegget klart, så jeg er sikker på at hvis du følger den lista kommer du i mål! Leggene tar du i dusjen mens du balanserer på en fot, og sommerklærne er sikkert ikke langt unna! Brunutensol - ække det da man risikerer skjolder og sånt? Den hadde jeg droppet, men jeg er ei skikkelig kløne på sånne jentedollesegoppgreier så du trenger jo ikke å høre på det øret c",) Ha en fortreffelig tur! Det høres ut som en kjempeopplevelse; skulle nesten ikke ønske at jeg kunne bli med i det hele tatt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå