theafranord Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har to barn, første var 4120 gr og nr to var 5250 gr (57 cm lang)... Jeg er litt redd for at jeg får et barn nå på over 6 kg (må le litt nervøst) Jeg spiser veldig sundt og går lang tur hver dag, det gjorde jeg også med de to andre. Er det slik at barna blir bare større og større for hver gang man føder?? Hvordan har det vært med dere?
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Oi, dæven.. Kan ikke svare deg, men må bare spørre om du gikk over tiden med den siste?
theafranord Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 ja, glemte å nevne det. Gikk 14 dager over termin..... Men fra min egen termin gikk jeg tre uker over. Jordmora trodde ikke på meg da jeg sa at ungen jeg bar var stor, hun tok ul dagen før jeg fødte og sa at barnet ikke kunne være over 4 kg.... Jommen sa jeg smør....
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Ja så feil kan man ta.. Huff da, de bør jo kanskje følge deg opp slik at du slipper å gå over tiden denne gangen hvertfall...
Adriansmor med tulla Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Du må jo bare be om ekstra opfølging denne gangen... min første var 4 kilo så jeg har vært på flere ul og skal neste i uke 36...stå på å krev d ... du har rett på d. Men d siest jo at andre er større enn 1 mns se andre kan variere litt
theafranord Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 heldigvis ble det jo ks med nr to.....fikk han ikke ut. Neste er det bestemt allerede at det blir ks, og da blir jeg tatt 2 uker før termin.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå