Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Har dere hørt at det avogtil kommer kneppe-lyder fra magen, altså noe babyen gjør som lager disse tror jeg... Hva i alle dager er dette? Er i uke 39..om det betyr noe.. Andre?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Dytter. Hørte knepp i går, og skvatt. Hva er dette? Luft?
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 tror faktisk det er når det knekker i leddene til beybisen =) har det èn gang om dagen ca og da strekker hun seg skiiiiiikkelig... litt småsøtt =)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Leddene...knekker de? Usj..lyden var så ekkel syns jeg... Håper det ikke gjør vondt for babyen, da..
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 knekker aldri du?? =) hvis du vrir ankelen rundt liksom... da knekker det hos meg.. hmm - muligens jeg so er unormal. men tror det er det samme hos beybisen, hørt flere som har nevnt det hær inne i allefall.. Ja typen syns det var dritekkelt - men jeg syns nå absolutt alt er så søtt og koselig for tida.. =)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 hehe... Joda, jeg kneller også, har bare ikke tenkt at lyden kunne skyldes dette. Sikkert mulig. Men..for meg er lyden mer ekkel enn søt.. :-)
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 "kneller" ??? =) hehe artig ord... men da kneller dere begge da...
Bdancer Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 oi... det har jeg hørt.. men har tenkt at det ikke kan komme fra magen. Har ikke funnet ut hva annet det kan være men... synes det høres ekkelt ut jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå