Gå til innhold

Hvor bestiller dere bøker på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille julegaver til noen venner, hvor har dem bra tilbud? Økonomien strekker ikke til å kjøpe nye krimbøker til 400 til hver av dem.

Med det samme: noen tips om bra bøker som ikke er en del av serie (typ Veum o.l)? Krim eller filosofi feks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestiller på www.bokkilden.no men vet ikke om de er noe spesielt billig da.

Skrevet

tja, jeg vet ikke... men bestill iallefall paperback da. :) Er jo så dyrt med hardcover. :)

Skrevet

Amazon.com, Amazon.co.uk, Bokus.se, Play.com, Barnesandnoble.com, Bokklubben.no, haugenbok.no, bokkilden.no - i den rekkefølgen.

Jeg er et rent oppkomme av boktips, men vil gjerne vite mer om mottakeren. Gode bøker finnes det flust av, liksom.

Skrevet

Takker og bukker!

Tenker norske bøker, til ettpar altlesende krimdamer, en jakt og fiskeglad kompis, en emosjonell og litt dyp venn, om hunder og hundehold til ei venninne og ellers det som måtte dukke opp.

Er jo selv en lesehest av dimensjoner, men har ikke brydd meg stort om pris før, men nå skal jeg jo kanskje bestille 8 bøker på en gang og da er det greit å finne de beste tilbudene. Har tidligere brukt haugenbok.no, men fant ikke all verden der nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...