*Villekulla* Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg skjønner ikke følgende i bruksanvisningen: "For større flasker (260 ml) og 240 ml VIA beger, fyll opp med vann 15 mm under kanten på varmeren". Hvor mye vann skal helles i? Jeg ser ikke noe maxmerke og skjønner ikke helt hva som menes med "under kanten på varmeren". Kan noen forklare dette for meg? Hvordan vet man at flasken er varm nok når det står ; "gjennom oppvarmingsprosessen vil lyset gå av og på for å indikere at maxiumumstemperaturen er oppnådd". Trodde det var når lyset slokket at flaska var ferdig varmet jeg... Merkelig sak dette her synes jeg. Hvorfor kan den ikke automatisk slå seg av når flaska er varm nok... Kan jo ikke stå og telle minutter heller. Eller er det jeg som er stokk dum???
Mrs. Bouquet Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Nei, det er flaskevarmeren som er stokk dum, skjønte meg aldri skikkelig på den jeg heller. Hadde vann slik at den dekka flaska når den ble putta nedi, men hvor varm melka ble, og dette med lyset av og på ble jeg aldri klok på. Gikk fort over til å bruke mikroovn. Eller mulig både jeg og du er stokk dumme.
*Villekulla* Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 Godt å høre at det ikke bare er jeg som ikke skjønner meg på denne dingsen :-) Hvor lenge og hvor høy temp skal man varme flasker på i microen da? Og skal lokket være på flaska?
Mrs. Bouquet Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har ikke hatt lokket på, men tutten. Noen sier man ikke skal ha tutten på, fordi den blir brennvarm, men så lenge det ikke ervæske i den forandrer den ikke temperatur. Jeg har hatt mikroovnen på full effekt o varmet alt fra 20-45 sekund. Avhengig av mendgen drikke. Du må nesten bare prøve deg fram, husk å rist flaska før du tester temperaturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå