2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Heihei har i de siste dagen vært veldig øm i magen, det vill da si, at viss jeg trykker litt forsiktig på magen, så er det ubehagligt, for jeg er så øm, samtidig så kjenner jeg at jeg er øm når jeg bare ligger i ro åsså.. Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Har det sånn jeg også, tre dager unna termin...ømmheten varer ofte en times tid..så glir det litt over..kjenner nesten ut som en laaaang kynner. Hva er dette??
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Helt naturlig.... Men man skal ikke trykke på magen...
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2007 ja det lurer jeg åsså på , å jeg har 35 dager igjenn.
Miss RM Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Til anonym: Bare av nysgjerrighet: Hvorfor skal man ikke trykke på magen? Legen og jordmor gjør jo det, og det er ikke noe lett trykk?? De hadde ikke gjort det hvis det hadde vært farlig vil jeg tro.. Som sagt, er bare nysgjerrig på hvorfor du mener det, er IKKE ute etter noe krangle-innlegg her :-)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 det lurer jeg også på! hvorfor skal man ikke kunne trykke litt på magen innimellom?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2007 bra det er normalt.. skulle tru man ikke var engstelig når man var 2gangs men jøss.. hehe =)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Var innlagt på sykehuset og fikk beskjed om at man skulle aldri trykke på magen. Det er noe helt annet når jordmor/leger gjør det.. De gjør det jo for å sjekke div ting.... Man får jo gjerne ubehag etter å ha blitt trykket på magen... Og det er jo en god nok grunn til ikke å gjøre det... Men det er jo ganske logisk når man tenker etter...
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har fått beskjed om at jeg bare kan trykke i vei, men ikke så hardt. Kan jo kjenne litt på hvor babyen ligger og trykke tilbake når den sparker og sånnt. Men jeg tror ikke en skal sitte og trykke hardt........ Jordmor sa i alle fall til meg at det ikke gjorde noe i det hele tatt! Og jeg spurte også med tanke på alle du ungene som bruker magen min som klatrestativ. Dette var ikke det lureste, men kan jo ikke alltid unngåes. Så så lenge det ikke førte smerter med seg så var det ganske ufarlig. Nå må jeg si at det er såpass ubehagelig når de prøver at jeg skyver de lett unna og sier at de ikke må trø på babyen........ Så lette trykk er nok ikke farlig i det hele tatt. Men alt med måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå