olla Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Skal kjøpe bil snart. Har ikke peiling på hva vi skal velge. Trenger noen gode tips ang ting vi bør se etter, gode merker, rimelige deler. Erfaringer tar vi imot med takk!! Vi skal kjøpe brukt, ikke ny, men den skal være nyere enn 2000, tror vi i alle fal.....
LizzyG Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Vil anbefale Volvo V70. Utrolig sikker bil, stor plass og veldig god å kjøre.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg kjører selv passat og er kjempe fornøyd! Syns jeg har god plass og at den er go og kjøre:) Ting jeg så etter var om det var god plass til vogna og eventuelt litt bagasje hvis man skal på tur.... At det er plass til beina til de forann når det står barneseter baki for det er det jaggu meg ikke plass til i alle bilen....
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 FORD MONDEO!!!!!!!!!!! større plass enn både passat og volvo!!!!! vi har og er storfornøyde....
LizzyG Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 De fleste "nye" biler har ganske dyre deler. Så dere får bare dra ut å se og prøve forskjellige biler og forskjellige modeller. Og husk at samme modeller kan være forskjellig siden de blir oppdatert av og til, så prøv om dere får plass til. f. eks vogn og sånn i de bilene dere prøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå