Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Uff, er det noen som har noen gode råd til meg? Samboeren min har litt liten penis. Det er nesten så jeg ikke kjenner så mye når vi har sex. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skulle ønske dette ikke plaget meg, men det gjør det, dessverre. Vet ikke hva som er normalt størrelsesmessig, og det er jo mulig jeg er vid.. Dette er et dumt problem som jeg ikke kan si til noen. Så plis, hvis noen vet hva jeg kan gjøre for å ha det bedre seksuelt, så svar meg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Nei.Ikke bra og være for ærlig heller! D går ut over selvtilliten hans! Er d tykkelsen på penisen som er for liten for deg,eller lengden? Hvor stor er den?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 har du selv prøvd med knipeøvelser? Skal hjelpe for både sexlyst og følsomhet. Dessuten så blir man en god del trangere.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Hehe, tenkte meg at Ypperten måtte innom denne. Men du var usedvanlig lite frekk, da. Og det sier jeg takk for, fordi jeg mener faktisk dette her. Og nei, det er utelukket å si noe. Er redd det vil ødelegge for mye. Og når det gjelder kniping så må jeg vel nærme meg norgesrekorden.. La jo merke til at det var ille en stund etter at jeg hadde født.. Mye bedre og strammere nå, men kjenner lite likevel. Forresten gjaldt det også før jeg ble gravid. Det er vel egentlig tykkelsen jeg skulle ønske var litt annerledes. Eller begge deler. Huff, føler meg skikkelig simpel som tenker så mye på dette.. Igjen - gi gode råd den som kan.. HI.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har forresten ikke fått til å måle den. Må jo liksom gjøres i hemmelighet. HI igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Det er jo enkelte stillinger man kjenner mer i enn andre da.... F.eks hvis du ligger på siden, og han står på knærne mellom beina dine..(hvis du forstår hva jeg mener) I den stillingen kjenner iallfall jeg mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har hørt bra ting om knust nesehorn horn, eller hjorte horn. Asiaterene har peil på slikt. Hihi. kan snike det i maten hans. I antikken brukte de visstnok stive penis futteraler. Nok av alternativer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå