Gå til innhold

I dag er jeg så sliten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hodepine av en annen verden, føles ut som om jeg skal gå i bakken, men må jo ta meg av ungen min.

Stygt å si men i dag gleder jeg meg til han sovner, ikke pga han men fordi jeg er så sliten.føles nesten ut som om jeg gjør alt i svime i dag:(

Noen ganger trenger jeg også noen og savner en å dele alt med, sånn er det dag, jeg vil bare ha en trygg armkrok å krype inntil..

Jeg vil ha en mann.. Jeg er forelska tilogmed, men han har dame..

Tror ikke det er mye framtid å hente i det, selv om jeg liker han så fryktelig mye så vil jo jeg gjerne ha mer enn noen stjålne øyeblikk i natten:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke stykt og si at du gleder deg til han sovner. det gjør vi alle innimellom :-)

om du hadde hatt en mann så kunne du ha bannet på at han hadde jobbet overtid akkurat i dag, så han hadde ikke hjulpet ;)

ulykkelig kjælighet er ikke noe særlig :( men det går over :-)

kansje du finner en prins som kan være bare din :-)

Skrevet

ja, for det meste elsker jeg å være mamma og synes dagene går alt for fort, men denne dagen har gått for tregt, jeg vil ikke mase på folk heller så ingen har tatt hintet mitt om å passe den lille noen timer i dag:(

hadde han jobbet overtid kunne jeg i det minste småkjefta litt og deretter hatt makeup sex og sover i armene hans:P

det er kjipt, han skal flytte fra dama si nå, men jeg har aldri fått noen hint om at det skal bli oss to for det.. han vet jo ikke engang at jeg er forelska i han.. eneste jeg har klart å fiska ut av ham er at det kiler i magen hans når han tenker på meg... jaja da tenker han i alefall på meg innimellom:/

Skrevet

Forelskelse eller ikke; ALLE er sliten innimellom. Tror på mange måter de som er i parforhold med litt større barn (feks i barnehage) kan være vel så sliten fordi de forventer så mye av den andre i en stressende hverdag. Vi kan gjøre det vi vil når vi vil det.

Hadde du ikke vært sliten innimellom ville du ikke vært et menneske... ;-)

Skrevet

takk for det, jeg føler meg litt som en dårlig mor når jeg har det sånn, men han er en god liten tass og sover allerede:)

Skrevet

jaja så var det å glemme anonymknappen da... sukk, så vet alle det om meg gitt.. jaja so be it

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...