Gå til innhold

beritmidt...er du her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gikk det på ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Sitter her enda gitt... Termin idag og forløpig ikke tegn til noe. Regner med det skjer en natt...

Det gikk bra :) Hodet låg nede, men det ligger høyt. Har ikke festet seg enda. Var vanskelig for jordmor å ta mål, for det er en urolig baby, selv om jeg ikke kjenner så mye.. ;) Hun målte og målte.... for babyen har lite hode og stor kropp så hun var vel litt bekymret, men jeg fortalte målene til førstemann skjønte hun det ikke var noe alvorlig, for han var 34 cm i hodet og 4300 gr! Det blir nok samme sort denne gang. Hun sa ingen mål, men står +28% i papirene mine så det blir nok ingen liten baby denne gangen heller... vel,vel.. Skal tilbake onsdag om en uke om det ikke har skjedd noe. Regner med jeg slipper å gå 14 dg over før de setter igang siden babyen er stor... Men satser på at det blir iløpet av denne uka... Visst ikke blir jeg nok veeeeldig lei.. ;)

Hvordan går d m deg?

Skrevet

Så bra h*n ligg rett da. syntes så synd på d da i hørte h*n låg i tverrleie. håpa lissom på at dåkker fikk snudd n rundt ja. termin allerede du ja.. tia går så utroli fort. va ikke lenge sia i hørte du ha 6 uka igjen. bli godt når babyen kommer:) glede me t mars i,da e mi vente tid over å..hehe... lykke til da om i ikke treffer d før du får..

Skrevet

Takk. Sitt her enda... Tia går så fort at plutselig er det din tur! Føles som om det er lenge til, men så sitter du der plutselig på termindato! Utrolig rart synes jeg ;) Håpe d bli snart.. Bare ikke i mårgå- da he Teodor bursdag.. Kjekt om dei fikk kvar sin dag, men kjem babyen så kjem den.. ;) Lykke t m magen du au ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...