Gå til innhold

Det er jo fanken meg typisk da:-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte hus nå, for var ganske sikker på at vi ikke fikk en av tomtene vi søkte på. Var uuutrolig mange søkere på 29 tomter, og tror dere jaggu ikke at vi fikk tomt ah??!!

Typisk:-S

Har jo aldri flaks ellers. Sambo er glad da, for han orker ikke bo "kukk i ræv" som han sier, hehehehe:o) Men, et helt nytt hus hadde jo ikke vært å forakte..

Jaja, får meg jo fint hus lell da..*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg blitt skikkelig sur:-( Kan dere ikke ta tomta å selge huset da? Eller får dere ikke kjøpe tomta når dere eier noe?

Hilsen ei som bor som "kukk i ræv" og elsker det;D

Skrevet

hehe... Ikke alltid det blir helt som man hadde tenkt... Kanskje det er en mening med det... kanskje hadde dere fått husleverandøren fra helvete, bedriten rørlegger, elektriker med konstant overledning osv...hehehe...

Og forresten, hva betyr "kukk i ræv" At dere bor traaaangt eller...tihihi... :o)

Skrevet

Neeei kjedelig snuppa... Men er jo vel en stund til huset står klart? og da kan dere jo selge det som dere har kjøpt no??? Eller??

Skrevet

Å, fy så kjipt...

Og typisk ja...

Skrevet

Mullebrud det er ikke sikkert de får lån både på hus og bygge et hus heller da. For når enn bygger hus må enn betalle byggelån, og hvis enn ikke har råd til å betalle hele byggelånet må enn betalle rentene. Vi er husbyggere selv nå så det vet jeg. 2 forskjellige banker har sagt det til meg så de vet nok hva de snakker om. Men hva med å ha tomta for hand da å selge huset senere en gang og betalle på tomta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...