Twintipp og himmelblå Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Vi kjøpte hus nå, for var ganske sikker på at vi ikke fikk en av tomtene vi søkte på. Var uuutrolig mange søkere på 29 tomter, og tror dere jaggu ikke at vi fikk tomt ah??!! Typisk:-S Har jo aldri flaks ellers. Sambo er glad da, for han orker ikke bo "kukk i ræv" som han sier, hehehehe:o) Men, et helt nytt hus hadde jo ikke vært å forakte.. Jaja, får meg jo fint hus lell da..*sukk*
NoDoubt Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Da hadde jeg blitt skikkelig sur:-( Kan dere ikke ta tomta å selge huset da? Eller får dere ikke kjøpe tomta når dere eier noe? Hilsen ei som bor som "kukk i ræv" og elsker det;D
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 hehe... Ikke alltid det blir helt som man hadde tenkt... Kanskje det er en mening med det... kanskje hadde dere fått husleverandøren fra helvete, bedriten rørlegger, elektriker med konstant overledning osv...hehehe... Og forresten, hva betyr "kukk i ræv" At dere bor traaaangt eller...tihihi... )
Mulle :) Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Neeei kjedelig snuppa... Men er jo vel en stund til huset står klart? og da kan dere jo selge det som dere har kjøpt no??? Eller??
Kondis som en murstein Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Å, fy så kjipt... Og typisk ja...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Mullebrud det er ikke sikkert de får lån både på hus og bygge et hus heller da. For når enn bygger hus må enn betalle byggelån, og hvis enn ikke har råd til å betalle hele byggelånet må enn betalle rentene. Vi er husbyggere selv nå så det vet jeg. 2 forskjellige banker har sagt det til meg så de vet nok hva de snakker om. Men hva med å ha tomta for hand da å selge huset senere en gang og betalle på tomta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå