Sunniva78 har to små Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Skal bare til Bergen noen dager, trenger jeg ta med helsekortet mon tro??
Adriansmor med tulla Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg tar det med i veska bare jeg skal inn til byen jeg....og når jeg skal til hytta åsså hehe.... ville nok ha tatt det med i tilfelle ja=)
pandabjørn Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 jeg hadde tatt det med hvis jeg var deg...... jeg tok det med når vi var en weekend i oslo for 1mnd siden + da vi var i kiel men ikke hvis jeg skal til byen.....
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 helsekortet bør man bære med seg over alt, så ja. Jeg har det alltid liggende i veska jeg
SuperGlad Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Man bør ha det med over alt ja. Flyselskapene kan vel kreve å se når du har termin i forhold til når de har lov å nekte deg flyreisen. Hadde alltid med meg helsekortet i første svangerskap. Denne gangen "ryddet " jeg det bort, fikk nytt og glemte å ta det med da jeg fødte...... Ikke noe krise da siden jeg fint kunne fortelle selv alt som hadde skjedd i svangerskapet.
Sunniva78 har to små Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 Ok, da putter jeg det i veska! Takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå