Gå til innhold

Hvorfor sååå mange Anonyme her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så tåpelig at folk "kommer borti" den anonym knappen hele tida..

Dette er jo en krangle side,voksne mennesker er det vel også som er her,og da burde vel vi være voksne nok mennesker til å kunne stå for de innleggene vi skriver eller svarer på!

Bare en liten oppfordring til å styre unna den knappen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi halvparten av luringene som frekventerer sidene her har en lei tendens til å diskutere med seg selv. Det går dessuten sport i å skrive anonyme støtteinnlegg til seg selv, noe som har resultert i mang en fornøyelig stund når de driter seg ut og blir avslørt. :-)

Skrevet

Det syns jeg er helt "mørt".... det sies at vi er voksne men,det blir bare så barnslig når det går sport i å skrive til seg selv..Hehe..nesten litt schizofrent...

HI

Skrevet

fordi det er så utrolig mange som ikke tør å stå for det de mener! :)

Skrevet

Behovet for å være anonym kan jeg jo forstå i en del av gruppene, hvos man diskuterer eller spør om ting som man føler er pinlige eller leie. Men akkurat på kranglesidene er det vel fordi det er litt tøft å måtte stå for litt kranglete meninger, samt at man er redd for total slakt, vil jeg tro...

Studerer man en del av innleggene ser vi jo at det er noen som gir veldig skarpe tilbakemeldinger, og da er det vel kanskje ikke så gøy å være den som blir angrepet :)

Skrevet

er enig der mininni:)

tror nok noen er litt redd for totalslakt og kanskje redd for at noen skal "angripe" dem andre steder på forumene enn akkurat på krangle, hvis du skjønner hva jeg mener:)

Skrevet

Nemlig - det er jo ikke alle som holder kranglingen på krangle :) Men det er en morsom side å ha, her får veldig mange utløp for veldig mye rart! Men mange har en tendens til å bli personlige i sin kritikk - det er nok som sagt nettopp det som gjør at folk er forsiktige med å "vise seg" :)

Skrevet

Jeg skriver ofte anonymt her inne. Grunnen er at jeg ikke vil at noen skal vite hvem som har skrevet det. Jeg liker den fragmenterte formen, og tror at det jeg skriver er meningsbærende i seg selv,- selv om det blir lest uten de assosiasjonene et evt. nick gir. I andre fora underskriver jeg med nick om jeg ønsker å bygge relasjoner med andre, men sjelden her inne.

Skrevet

Noen ganger skriver jeg anonymt for å kvitte meg med ting jeg tenker for mye på. Litt som på "Postsecret" hvor folk skriver inn hemmeligheter de ikke orker å si til noen anonymt på et postkort, og så blir det publisert på nettet:

http://postsecret.blogspot.com/

Skrevet

ja jeg skjønner hva du mener men det som blir problemet er at vi ikke veit om vi prater med en og samme person.

det kan være en tråd med 40 innlegg og 30 av dem er anonyme og det kan godt være samme person som har skrevet dem.

jeg vil gjerne vite om jeg prater med en eller flere:)

derfor liker ikke jeg anonymknappen.

men hvis man vil spørre om noe veldig privat og ikke vil bli kjent igjen med nick så kan jeg forstå det men dette er en krangle side der vi sier meningene våre og da syns jeg at man skal stå for det man sier.

Skrevet

Hva er den anonymknappen dere snakker om?

Jeg skrivere alle innleggene mine med mitt nic, og står for det jeg sier, så det så. Som dere ser vet jeg jo ikke hvordan jeg hadde vært anonym engang.....He he :-)

Skrevet

når du skriver et innlegg så er det en liten firkant rett ovenfor der det står lagre. og der står det signer med anonym;)

nå veit du det i allefall, tilfelle du vil være anonym:)hehe

Skrevet

JJJJA faktisk noen ganger kunne jeg tengt med å være anonym spesielt når jeg sitter her å leser innlegg som er helt på jorde. Men jeg føler egentlig helst for å ha nicet mitt fremme for å få saklige diskusjoner...

Skrevet

Ååååååja nå så jeg det..Er så blodfersk her inne at jeg kan jo nesten ingenting. Er heller ikke noe "kløpper" på pc`n heller...

Skrevet

Jeg er en slags identifisert anonym. Er det greit?

AntiP.

Skrevet

Der var du! Lurte litt på om du ikke kom innom igjen snart.

Når du sier identifisert anonym, så tenker jeg på det egentlige nicket ditt, og så det du har her, og så må jeg le litt, fordi... Vel, jeg skal være forsiktig her nå, men jeg syntes det var litt moro å si de to etter hverandre. Skjønner du hvor jeg vil hen?

(Det er helt riktig; jeg har bevart barnet i meg og det er til tider svært aktivt).

Skrevet

"Mørt" var et overraskende godt ord å bruke i denne sammenhengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...