Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Lurer på om jeg skal pakke to bager jeg... Har jo fått beskjed om at de har liten plass på føden/barsel så dit må jeg ikke ha med så mye. Men på pasienthotellet må man jo ha med egne klær til bebis, egne bleier, bind osv så det blir jo endel ekstra som det er unødvendig å ha på sykehuset... Noen som har tanker om dette??
Krokodillemor Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Du vet jo ikke før etter fødselen hvor du får plass så jeg ville satset på en bag. Hvis du blir sendt på barsel kan du jo få noen til å ta med hjem det du ikke trenger.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Så lenge du ligger på barsel har de det du trenger til deg og bebis av bleier (til begge :-)) og klær til bebis osv. Syns det var en god ide jeg. Når du blir overflytta til hotellet kan du be faren ta med resten. Har også fått streng beskjed om å ikke ta med så mye!
Krokodillemor Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Hvis fødselen går bra blir man sendt på hotellet etter noen timer. Det er jo kjedelig å måtte sende gubben hjem rett etter fødselen for å hente klær og sånt. Jeg kommer til å pakke med tanke på å bo på hotellet. Noen bleier, bind og litt klær tar ikke all verdens plass i bagen.
Mamma'n til 2 Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Som et lite tips til fødene som sogner til Ullevål, så kan det være en god idee å sjekke hva en må ha med på sykehus man kan bli omdirigert til! Jeg skulle ha født på Ullevål sist, og hadde bagen pakken iht det Ullevål anbefalte å ha med. Når jeg vel var igang var det fullt på Ullevål og jeg ble omdirgert til Bærum (fikk veldig god mottagelse forresten!). Etter fødselen erfarte jeg at sånne nettingtruser var noe fødene skulle ha med, og ikke noe jeg hadde med. Litt flaut å måtte låne en av hun jeg delte rom med (apoteket var ikke åpent). Og tro meg, de trusene jeg hadde med, var ikke store nok de første dagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå