dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 ... er veldig takknemlige og glade! En forhistorie er kanskje på sin plass: det er høstferie her på vestkanten, og dritgreigutten ble invitert til å bli igjen på østlandet etter bryllupsfeiringsturen vi hadde i helgen... Nå må han hjem igjen snart, for ferien er over. Våren, sommeren og høsten har vært i vårt hjem preget av dumme ting, som gjør at flying ikke er noe vi gjør lettest av alle, og i alle fall ikke fire ganger i uka, så den hentingen har vært en sak i mitt hode i noen dager. Men som man må har jeg tenkt at det må jeg jo bare. At dritgreipappan reiser er helt uaktuelt akkurat nå, så det er altså meg som må gjennom endel greier for å få hentet gutten min på den ene eller den andre måten. Når jeg skriver og leser dette ser jeg jo at folk må tro vi er sprø som ikke lett som en plett bare henter ungen, men sånn er det nå en gang... Så snakket jeg med phantomet, som jeg jo i grunnen gjør ganske ofte, og forteller at jeg skal reise opp og ned på fredag og at jeg gruer meg fryktelig - tamtarataaaaaaaaaaaaaaa. "Jeg vil gjerne følge ham over" sa hun... først ble jeg veldig veldig lettet og glad, så ble jeg paff og tenkte at det kan jeg jo ikke si ja til, men så gikk det opp for meg at dama har jo vett nok til å ta vare på seg selv, og tilbyr seg jo ikke dette uten at det faktisk passer... ... fiks faks piks paks, og vips så er det phantomet sitt navn som står på billettene, og jeg får besøk av verdens beste phantom et helt døgn!!!!!!!! pluss at jeg får gutten min hjem igjen( til og med til deasent leggetid - he he) uten å ha gruing i kroppen i det hele tatt. Nå må jeg bare grue meg tl at han er i luften, men det går over når han har landet igjen. Tusen tusen tusen takk min venn, du er en engel! Du skal få vin , og godeste maten, og te og hvile og sove og kos og klem og alt!!!! Du er best!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Snille phantomet:-) Men du dritgrei! Lover du meg at du lar henne sove leeeeenge på lørdagen, så hun får hvilt seg selv litt også?
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Så utrolig snilt av phantomet, som alltid stiller opp for andre! Verdens beste venninne å ha!!! Jeg lurer selvfølgelig litt på hvorfor dere voksne må følge ham, det er jo no problem å fly alene for så store gutter.... Tenk å slippe gruingen for all fremtid?
dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2007 he he... det er nok mange som lurer litt på det karomamma, men jeg må nok hønemore meg litt til før jeg med glede kan la ham fly alene... :-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Akkurat det kan jeg ikke love, her i huset er det ikke jeg som bestemmer når folk skal stå opp... mine gjester sover alltid så lenge de vil, og får te når de våkner. så de må de styre selv, om de er phantomet eller svigermor eller søstra mi... :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 men jeg skal ikke gå i tog med trombone altså, det kan jeg love! :-)))
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 He he, det skjønner jeg godt. Det er ikke lett i følge de mammaene jeg kjenner... Men jeg vet i hvert fall om noen små gutter som ble ganske kry når de samme mammaene "lot dem få lov til" å fly alene
dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2007 det er sikkert noe sant i det, men en stund til skal min beskyttelsestrang få seire ;-) Jeg må vel tidsnok gi slipp vet jeg :-)))
Gummelillan Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 He, he, Hvis det er noen "trøst" i felles trang så kan jeg love deg at min kjære eldste snupp fortsatt ikke har flydd alene. Og siden bestemor har lovet henne at neste sommer SKAL hun få fly alene oppover for å besøke de... Hm, jeg har begynt å grue litt allerede jeg. Ikke hele tiden da, men når jeg tenker på det ;-)))))
Gummelillan Skrevet 10. oktober 2007 #11 Skrevet 10. oktober 2007 ;-) Phantomet er toppers, men det er jaggu du også Dritgrei! Hei, hei fra
Maud Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 Hurra for phantomet som stiller opp igjen! Deilig for henne også da - å få det døgn sammen med en flott venninne. Jeg har null snev av flyskrekk, men ville også syntes det var litt vanskelig å sende storebror av gårde uten meg. Fint at to fine damer får kose seg sammen, det unner jeg dere!
dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2007 Ja det blir fint å få henne hit litt, jeg gleder meg veldig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå