ninen Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Gutten min spiste veldig ofte før, men nå går d ofte ca 4 t mellom hvert måltid. Spiser han da for sjelden? Han har endelig begynt å sove lengre dupper på dagen og d frister ikke å vekke ham. Han spiser i 3 tida på natta (legger seg ca 22) og ofte i 6-7 tida på morgenen. Hvordan er d for dere andre m babyer på ca 7-8 uker?
ninen Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. oktober 2007 dytter jeg.. Vil gjerne ha noen svar :-)
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Tror nok ikke han spiser for sjeldent. De anbefaler at de spiser sånn ca hver 4-time og 5 ganger om dagen. Ihvertfall med mme. Jeg vet ikke om du ammer eller gir det da. Men uansett spiser han det han trenger. Du skal ikke bekymre deg ihvertfall
Kate77 Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Det er vist normalt at de begynne å spise skjeldnere etterhvert. Har fått beskjed på helsesenteret at så lenge ungen legger normalt på seg er det ingen grunn til å vekke for å gi mat.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 herregud akkurat som jenta mi på 6 uker. helt sprøtt har jo samme døgnrytme på jenta mi. hun har begynt å spise med lengre tid mellom hvert måltid og sove lengre.tror det er vanelig jg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har en gutt på 2,5 mnd som gjerne spiser annen hver time når han er våken. Jeg synes at det er ofte, så jeg spurte HS og hun sa at det var like vanlig som å spise hver 4.time. Så lenge de legger på seg, er det meste greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå