Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg helt i ørska snubla meg inn på badet og tissa på en CB-test i morges fikk jeg negativt resultat. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg tok den en gang, har kanskje IKM 11., men jeg tror ikke jeg har før 14.! Poenget er i alle fall når jeg skulle tørke meg var det litt blod der. Smalt i et bind og tenkte "MØKK, det er spotting"... Har ikke kommet noe mer idag og derfor lurer jeg på om noen kan si meg om det kan ha vært det dere kaller for festeblødning? For da stemmer det vel at CB ikke slo ut på pluss? Jeg er ikke helt stø på hva denne festeblødningen er og når den evt skal skje... Vanskelig å regne ut også for jeg er ikke sikker på når eggløsning var. Men det jeg veit er at det er tidlig hvis det er spotting for jeg burde ikke få mensen ennå - da har jeg i alle fall en kortere syklus enn vanlig!

Svar gjerne på PM...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei =) jeg må innrømme at jeg ikke er helt sikker på det der.... jeg har hørt at man kan begynne å blø litt når embroyet fester seg, men da burde det vel slå ut positivt på test? ta en test igjen om en ukes tid, så får du nok svaret...

klem...

Skrevet

Tror ikke det vil slå ut positivt i en test så tidlig.. Dvs. det er jo individuelt da, men produksjonen av dette stoffet som jeg aldri husker navnet på starter først kun et par dager FØR IKM hos de fleste. Så dette kan absolutt ha vært en festeblødning. Lykke til!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...