Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har en datter på 10 mnd. kan dere være så snille og lese dette og svare på hvordan dere har det. Hun er til tider så umulig. I flere mnd har jeg måtte kledd på henne mens hun kryper,hun nektet til tider og sitte i vogna og bilstolen.Hun er så vannvittig sterk at det er umulig og få henne til og sitte ned hvis hun ikke vil. Verst er det med bilstolen. Aner ikke hva jeg skal gjøre eller om dette er "normalt"? Er like tverr uansett hvem det er som prøver og kle på henne osv.. Hun må jo sitte i bilstolen når vi skal ut/hjem..noen tips?? (Hun har vært tidlig ute med det meste,hun går som et olja lyn)
Gravenstein Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Poden her er like gammel og likedan, spesielt på stellebordet - helt umulig å få stelt ham. Må sette han i dusjen for å få vasket han, på stellebordet blir det bare klin for han ligger jo ALDRI stille, bleier er et svare strev å få på, klær likedan. Har prøvd å avlede ham med allverdens leker, aktiviteter, sang osv - virker kanskje i 1/2 minutt... Han har begynt å protestere på bilstolen også - men der har det så langt gått bra å distrahere ham med forskjellige leker. Det går nok over - men du verden så frustrerende når ungen ikke ligger i ro i det hele. Skulle av og til ønske jeg hadde 4 hender :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå