Gå til innhold

Hvor lenge brukte barna deres str 62?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har fått så sinnsvakt mye klær i str 62 at vi lurer på om vi kanskje må bytte inn noe av det... så hvor lenge brukte deres str 62? er jente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm snuppa bruker det nå, har såvidt bikka opp mot 62/68 i noen bodyer, hun er akkurat 4 1/2 mnd. holder sikkert en liten stund til..

Skrevet

ok!

har telt nå...

i str 62 har vi:

20 bodyer

8 kjoler

2 pysjamaser

10 bukser

14 gensre

4 sparkebukser

3 penstrømpebukser

4 vanlige strømpebukser

3 strikkejakker

Hehe tror ikke vi trenger kjøpe noe ihvertfall... =P

Skrevet

(BTW: eneste vi har kjøpt selv er en jakke... )

har i tillegg 2 varmedresser i str 62... men de tror jeg vi kan bruke lenge, de er veldig store for størrelsen.

Hm... skal jeg bytte noe? dere med erfaring fra den alderen, hva trenger man mye av og hva trenger man lite av?

Skrevet

Var jeg deg ville jeg:

20 bodyer - byttet minimum 5, max 10 - kommer litt an på hvor mye hun gulper osv

8 kjoler - fire holder sikkert i massevis, har ikke jente selv, men de venninne mine med jenter sier alle at de har kjoler dde aldri har brukt

2 pysjamaser - det trenger du

10 bukser - trenger sikkert ikke mer enn 5

14 gensre - holder med max 10

4 sparkebukser - kommer an på hvor mange bukser du har, men ville beholdt iallefall 2

3 penstrømpebukser - ok, paeer sikkert til kjolene

4 vanlige strømpebukser - det trenger du

3 strikkejakker - ok, mulig det er greit å bruke som genser på kalde vinterdager

Det du bytter ville jeg byttet i større str. Vet ikke hva du har av ull, men synes ullbody og ullstrømpe er gull verdt om vinteren, så har du mye i bomull ville jeg bytta en del av det i ull.

Skrevet

tusen takk for tips!så har jeg litt å gå etter... har aldri hatt str 62-baby før jeg... =P

Skrevet

Husker ikke hvor lenge han brukte det, bare at det var lenge.

Men skal du bytte noe så hop over 68 og gå rett på 74. Det er min erfaring iallfall.

68 brukte han nesten ikke, mens 74 brukte han leeeeenge igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...