Gå til innhold

ang.barbering og fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

alså..jeg har sånne mørke hår på kroppen,på leggene å i unerlivet..jeg har ganske mye hårvekst i unnerlivet om jeg ikke barberer meg,g det går nesten litt nedover lårene på en måte...jeg klarer jo selv ikke å barbere meg dær,å jeg tenker ganske mye på fødselen ang dette..gruer meg til å føde med masse hår..noen som har erfaringer på dette området..noen råd eller noe??hva skal dere jøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Vil egentlig ikke være glattbarbert på føden heller...(?)

Satser på at mannen får hjelpe meg disse ukene, så håper jeg at det ikke er heeeelt glatt til fødsel.

Spiller vel egentlig ikke noen rolle. De er nok vant med alle mulige klipp og fasonger:-)

Skrevet

Kan anbefale Afroditeklinikken i Oslo. www.afroditeklinikken.no. Ligger v/ Tullinløkka. Her utfører de bl.a intimbarbering/voksing, hører nøye på ønskene dine, og er flinke i utførelsen!!! Ca. 150 kr, som er billig. Absolutt verdt hvert øre. Jeg barberer/vokser ikke meg selv lenger, går alltid til Afroditeklinikken. Dessuten er dette bedre for både huden og hårene.

Verdt et forsøk?

Skrevet

Jeg har 3 og en halv uke til termin og barberte meg senest i dag...både legger og der nede..jeg barberer slik jeg pleier...altså alt sammen...ser jo ikke heeelt hva jeg gjør, men d gikk fint:)

Får se om jeg rekker en gang til før nurket kommer

Skrevet

kanskje litt langt å reis t oslo da??æ bor jo på fauske!!! ja..men d e jo d..bi litt teit å vær glattbarbert å ..huff ikke lætt!!!

Skrevet

jeg også tar en "gjør det selv i blinde barbering" nå og da. Blir i hvertfall mye mindre hår... også har jeg speil :-)

Skrevet

Prøvde seinest idag å barbere meg. Hihi...det endte med blodbad. Så jeg tror samboeren mn skal få hjelpe meg heretter :o)

Skrevet

hva med hårfjerningskrem? sånn tube fra veet, funker greit, og slipper å kutte seg opp!

Skrevet

Det har jeg prøvd... Fikk digre sår, så det der gjør jeg IKKE igjen :P Hehe... Ikke lurt å gjøre det, om du ikke er 100% sikker på at huden din "der nede" tåler det... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...