melissa*me*januarbeibis* Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 er i uke 27 nå å har merket betydeligere mindre liv nå enn før..noen som har det sånn???noen som vet om bebien har mindre plass eller noe sånn???
nungo Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg også er i uke 27 - synes det går litt opp og end med liv; noen dager er det nesten for mye av det gode og andre dager må jeg nesten "provosere" den lille litt for å kjenne liv. De har nok noe mindre plass og samtidig sover de vist nok lengre tid om gangen nå.
melissa*me*januarbeibis* Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 ja,jei kjenn jo litt av å t,men synes d kan gå my længer ti mellom kvær gang å sånn...
*Vetlis* Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er også i uke 27 å kjenner mindre liv enn tidligere, men jeg har ikke kjent så mye fra før heller, fordi morkaken ligger litt foran. Men nå må jeg liksom provosere frem liv innimellom, for å føle meg trygg. Skikkelig plagsomt å ha det sånn, blir så mye mer bekymret :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå