Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hei! Jeg er i dag 31+0 og har av og til hatt noen ganger hvor det føles som om jeg tisser på meg, men så er det blank og litt tykkere veske som kommer ut. Spesielt når jeg reiser meg og går.......... I dag kom det ganske mye (ble en flekk i buksa, og jeg ville ikke gå våt) så jeg måtte gå og skifte truse og bukse..... Kan dette være fostervannslekasje? Har hatt en del urinlekasjer i svangerskapet, men det er liksom anderledes....... Hva bør jeg eventuelt gjøre med det? Tips?
Mamma til snart 4 Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 heia, jeg var på føden forrige uke hadde det likt som deg. samme beskrivelse, bare det varte hele dagen, skiftet sikkert 10 truser. men det var tynn blank utflod. . . på føden sa di, ta på ett bind, er dette vått innen en time eller noe og det ikke lukter urin men det er skikkelig vått skulle jeg ta det med opp. men jeg forklarte, ringte da dagen etter at jeg ikke hadde bind hjemme å det hadde pågått 1 døgn, da ville de ha meg opp, for er det fostervann å en har lekt i 1 døgn skal det sjekkes. men heldigvis var det ikke det. jeg følte det rant hver gang jeg reiste meg. men du kan jo se det an til i morgen er det akkuratt likt da, sier du at det har pågått 1 døgn så får du komme inn for en sjekk.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Takk for svar! Men viss det ikke er urin, eller fostervann - hva er det da?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Tipper at det er utflod jeg.... har selv hatt tynn, gjennomsiktig utflod - nesten som vann.... forskjellen mellom denne utfloden og fostervann er lukten (skikkelig æsj, men må man så må man). Utflod lukter som du sikkert vet syrlig (surt) mens fostervann skal lukte litt søtt (?). Altså helt forskjellig lukt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå