JANUAR GLEDE Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg satt i bussen også kjente jeg en kraftig berøring på venstre siden i magen over navlen liksom. Det var så kraftig at jeg holdt på å hyle:) Dette vært gjennom hele turen på 20 minutter. Noen andre med samme arfaing? Dette er nr. 5 og jeg kan ikke huske å ha opplevde dette før.
Anettemor82 Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Kan ikke svare sikkert på dette siden jeg aldri har vært gravid før (venter også i januar). men jeg kan tenke meg at kanskje babyen har snudd seg og sparket opp mot den siden? har noen kraftige spark innimellom jeg også men som oftest er de nedover eller på en av sidene:)
2 tette - med flette Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har det sånn hele tiden ! Og det pleier å holde på veeeldig lenge, er når det er skikkelig party inni magen min
nungo Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Jo, noen ganger virke det som om babyen ligger seg i spenn på tvers liksom. Det kan være nok så ubehagelig, men jeg pleier å kunne "dytte" henne vekk etter en stund.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Gutten min elsker å ligge på tvers i magen. Da kjenner jeg hendene hans nederst til høyre og kjempesterke spark øverst til venstre. Litt ubehagelig når man sitter på bussen og sånt og ikke akkurat kan hyle ut, ja. Hihi. Han har også begynt å "klype".. Vet ikke hva han driver med, men det er faktisk litt vondt. Da pleier jeg å kjefte litt.
JANUAR GLEDE Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 Takk for svaret jenter:) Jeg var faktisk litt beskymret, for rett etter at jeg hadde kommet hjem så var det dønn stille inn der=0 Jeg ble beskymret og ringte til føden. Jeg er så glad i den lille og ville gjøre alt for å beskytte skjønner! Jeg syntes det var rart at hun plutselig ble stille etter de kraftige slagene. Jeg tenkte fæle ting som navlen, kan ha kvelt den lille og lurte på hvorfor hun måtte kjempe så mye, Huffff, ikke lett å være mor. Man blir beskymret selv om barnet er full av liv=0 Jordmor sa at jeg skulle drikke et kaldt glass med saft og gå rundt litt, var hun like stille måtte jeg komme inn for en skjekk. Det vart jo ikke lenger før hun begynte med sparkene igjen, det var så herlig;) Klem og godnatt!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå