Gå til innhold

Oj.. langt utenfor normalen jo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor målte SF-mål for første gang på meg i dag, og det var hele 23 cm, og jeg er 20+1 i dag..

Jeg ringte straks sambo og fortalte ham at jeg nektet å føde et barn som var like stort som han da han ble født.. Han mente det var for sent å endre bestillingen nå .. H ehe-- Sambo var nesten 5 kg ved fødsel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 20 hadde jeg ett SF mål på 23 cm

Uke 24+4 var det 27 cm.Jm sa at jeg bare bærer høyt :-)

Skal til jm den 16.10 så vi får se om jeg nærmer meg det grønne feltet, men så langt ligger jeg himmelhøyt over på skjemaet.

Spurte på 3D ul om jeg ventet en stor gutt - men fikk et smil og beroligene svar på at han var gjennomsnittlig stor. Så ikke bekymre deg, sf-mål trenger ikke å indikere en liten kjempe :-)

Skrevet

E i uke 24 å sf-målet va på 24 =) lå HELT på normalen sist,å han va 4840 g ;p

Skrevet

Jeg ligger godt under jeg da.. Vil det si at babyen min er liten da eller ? Har vært normal på alle ultralyder :)

Får ikke håpe du får en på 5 kg da ;)

Skrevet

Jeg bærer nok barnet høyt..

På UL var alt normalt.. Er 6 uker til vi skal på 3D... da får vi nok se en helt gjennomsnittlig baby tenker jeg. .:)

Min første var 2500 g ved fødsel 6 uker før termin.. De regnet med hun hadde blitt nærmere 4 kg..

Får vel en slik en denne gangen også

Skrevet

Jeg også er større enn normalen (utenfor det grå feltet), men var på ul i dag og terminen er den samme. 26+2 i dag og han veier ca 980g. Fikk se at det er en liten gutt:)

Skrevet

Jeg hører egentlig til på 1 tri enda, men må smyge meg inn hit innimellom. Likte kommentaren til samboern din:)

Jeg ligger alltid milevis over, men forrige baby var bare akkurat 3 kg. (jeg har fått 5kg baby også, og magen var akkurat like stor.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...