Gå til innhold

heiser, i ånden av hcdoer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på Trondheim Torg forrige uke, men barnevogn og noen venner (uten barnevogn) og skulle ta heisen opp fra 1. til 3.etasje.

Det var ei dame i heisen de gikk inn i, og hun protestere HØYLYTT!! DET VAR IKKE PLASS TIL OSS DER.... eehh? heisen var reg for 13 personer (1000kg), og argumentet hennes var at hun skulle av i 2.etasjen...

Ble litt sjokka jeg da...

Hun har du kunne stått nærmest døra? Og det står skilt/klistremerker der om at barnevogner har førsterett...

Endte med at dama masjerte ut og tok neste heis...

Mange rare dyr i arken..

Eller er det jeg som er rar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blir skikkelig sint på de som opptar heisen når det er rulletrapp ved siden av og det ikke er noen åpenbare grunner til at de skal ta den. Og de jævla ungene som driver og kjører den opp og ned hele tiden!

Selvsagt er det mange som tar heisen pga diverse sykdommer og skade, men det er søren ta ikke mye krevende å ta rulletrapp da.

Skrevet

Jeg har da ved flere anledniger kasta ut tenåringer som tar heisen. Når det er kø av vogner og rullestoler og rulletrappa er jo rett ved siden av.

Har el gjerne sagt til de at heisen er til for de som ikke har mulighet til å bruke rulletrappa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...