Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Har IKM i morra, tok en gravidtest (strips) den var negativ. Har hørt at det går an å teste med EL test, så prøvde det også (strips). Den var svak positiv!! Er det håp eller skal jeg bare se bort fra EL-testen?
*issi* Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Har da hørt at eggløsningstesten skal være like sterk som den andre streken på tensten. Har spurt om det jeg og. Men vet ikke da? Kabskje noen andre som kan svare bedre..??
Idun<3tosmå<3 Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm Sjekk denne du! Lykke til, du kan jo og være en av de som sent utvikler Hcg...
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Har hørt det samme jeg også men har aldri fått begge strekene til å være like klare selv når jeg har sikker eggeløsning, men el testene har vært helt negative når jeg ikke har EL? Huff, jeg er så utålmodig;-) Håper vi ses på 1 trimester om noen dager;-)
*issi* Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Oi,så lovende ut for deg når jeg leste den linken der
*issi* Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Må jeg ta en sånn test jeg også tror jeg:) Tenkom vi skulle være så heldige... åååå Ble helt gira jeg nå. Og ja,ihvertfall utålmodig. Den ventingen på å ikke vite er helt pyton... Men syntes det ser veldig lovende ut nå altså
*issi* Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Hadde vært koselig å holdt hverandre oppdatert
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg får vente til i morgen og ta en ny test. Ønsker deg masse lykke til _mam_ =))
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 jeg har oxo tatt el tester i det siste, jeg venter ikm mandag tirsdag.. og mine el tester blir mer og mer positive for hver dag... litt spennende, men oxo skummelt å gå utifra en el test som gravitest...
*issi* Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 Ja,jeg skal ta begge deler i morgen jeg også Prates helt sikker her i morgen da. Men positivt svar begge to ;) Masse lykke til til deg også.
har4barn Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg hadde ikke stolt på dem hvis strekene ikke var like sterke. Jeg har aldri fått en helt negativ el-test! Men, lykke til!
casper`s mamma Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 jeg er gravid ,6 uker i morgen, testet positiv EL test 4 dager før IKM , og fikk ikke positiv grav test for 2 dager før IKM... EL testen var svak hos meg også(billigtester) men jeg var gravid! lykke til!!
Liagora med 2 jenter Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 nå fikk jeg lyst å teste el test jeg også..ble gira..hehe;) Mente den linken at om man har sterkere strek enn kontrollstreken så er sannsynligheten for å være gravid stor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå