Gå til innhold

Stikking i underlivet?!hjelp noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe lignende? Lurer på hva det er, stikker SIKKELIG til noen ganger...som små nåler eller kniver:(

Klør også litt, så lurer på om jeg begynne å få en soppinfeksjon, men kan ikke huske at det har vært VONDT før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har jeg også opplevd ofte og det er ikke noe godt..fikk høre at det er babyen som slår eller sparker der nede..

Skrevet

virkelig? det var da en snodig måte å sparke på.....kjennes ikke ut som spark..ikke i nærheten en gang

Skrevet

enten ting som strekker på seg, eller baby som rører på hodet i bekkenet..

Skrevet

Har hatt det sånn flere ganger. trodde det var urinveisinfeksjon, men dro til legen og var ikke det. Fikk også høre at det var babyen som sparker "nedover". Stikkingen er fordi den treffer nerver, enig at det ikke kjennes ut som spark, men...

Skrevet

Høres ut som det samme som jeg har. Kjennes ut som om det står en strikkepinne "opp i der". Skikkelig skarp stikk oppover? Er nok ikke spark. Babyen ligger med hodet ned og rompa opp hos meg, hvertfall. Tror der har noe med moding å gjøre, jeg, eller at hodet presser seg nedover. Uansett, kjempe ubehagelig. Har forresten termin i starten av desember...

Skrevet

Da jeg var gravid sist spurte jeg jm, hun sa det var modning. Det begynte ca 5-6 uker før terminen på meg, og kom en gang i blandt fra m til fødsel. En-2 ganger i uka eller no. Var ufattelig vondt husker jeg..

Skrevet

ja 5-6 uker før termin nå, så det kan jo stemme:)Takk for svar

Skrevet

Har det og sånn...brått er det borte..men kjenner det hver dag..får håpe d er modning da..tenkte å høre med legen i morgen.

Merker at d er spes vondt når ejg går lenge..

Har liksom vondt rett oppi tissen..au au...

Skrevet

Jeg spurte jordmor om dette, og hun mente det var modning av livmorhalsen! Så det er vel et tegn på at det ikke er så alt for lenge igjen! :) Har hatt det et par uker nå og har 3 uker igjen til termin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...