Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 har hatt det hver dag nå, tenkte det kunne ha med mensen å gjøre men ble ferdig med mensen på mandag og likevel har jeg hodepine. jeg begynner å bli litt bekymret egentlig, er det andre som var veldig plaget /er veldig plaget med hodepine rundt den tiden de har mensen.. varer den noen dager etter man er ferdig?
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Hos meg begynner hodepinen 1-1,5 uke før mensen. Når det nærmer seg blir det verre. 2 dager før er det ofte jeg har så vondt at jeg kaster opp. Når mensen kommer roer hodepinen seg litt ned og blir avløst av menssmerter. Så svaret mitt er at det ikke pleier å vare etter jeg er ferdig med mensen hos meg.
Medium fikk guttebass Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Du kan ha migrene. Det gir ofte utslag rundt mens-tider. Gå til legen din og forklar problemet, og han/hun vil antagelig sende deg til røntgen for å utelukke at noe er galt i hodet. Du kan få tilbud om migrenemedisin, som har hjulpet mange med dette problemet. Jeg fikk Cataflam, en mild form for migrenemedisin. Den fungerer ikke så bra, så jeg skal høre med legen igjen snart. Sliter med det samme som deg. Har hodepine som varer i mange dager, ofte med kvalme i tillegg. Håper du finner ut av det - lykke til. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå