Gå til innhold

Vondt på høyre side av magen, uke 16

Anbefalte innlegg

Skrevet

På høyre side av selve magen synes jeg det er såpass ubehagelig at det er på grensen til vondt... særlig når jeg setter meg rett ned eller rører meg(går spesielt) Har vært sånn siden mandag...men føler det blir ømmere for hver dag..kjenner det ikke når jeg sitter eller ligger i ro...

Begynner å bekymre meg, bør jeg være bekymret? Har hatt ubehag før,i lysken o.l for ting strekker og vokser...men det har ikke vært slik vondt..Vær så snill å svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det ikke bare er magen som vokser da?? Hvis du er usikker, anbefaler jeg å ta det opp med jordmor, jammen ikke godt å vite hva det er..

Skrevet

Hvor på høyre siden av magen er det da ?

Skrevet

fra lysken og opp på siden,ca like høyt oppe som navlen..

Skrevet

Jeg ville tatt en tlf til legen og hørt jeg altså, så du kunne kommet inn og tatt en blodprøve eller noe for å se om du har noe infeksjon, bedre å være på den sikre siden eller hva ? :)

Skrevet

Mange steder står det kun at man kan kjenne ligament smerter, men de kan kan de faktisk være ganske smertefulle. De sitter gjerne på en siden i lysken eller litt høyere oppe. Kan føles litt som når du har "hold" i siden/ sting, men smerten sitter litt lenger nede.

Skrevet

Så det er ikke sikkert at det behøver å være noe alvorlig.

Skrevet

Jeg har også litt smerter på høyre side, ganske langt nede. Det er mest om jeg ligger på hø siden som det kjennes, eller om jeg har legat på høyre side og står opp. Spurte min akupunktør idag om det og hun sa at det kan vare "voksesmerter" når ligamenten strekkes, men det kan også vare tarmene som ligger på høyre side i magen. Hvis du har veldig treg mage kan det vare at det sitter noe der som ikke tar seg videre i systemet...? spørr jormor el doktor hvis det ikke blir bedre - men det trenger ikke å vare noe farlig!!

lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...