Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Men den kommer jo aldri... bruker mine vanlige klær.. buksene strammer kun litt når jeg sitter lenge med de på. Når fikk dere mage? Er uke 13+5 nå. Ingen som ser på meg at jeg er gravid (har litt "flesk" på kroppen fra før av da..) Når fikk dere mage? Dette er barn nr 2. for meg Med nr 1 tok det også ganske lang tid før jeg fikk gravid-mage, men hører mange sier at magen kommer raskere med nr.2 ?
Anettemor82 Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 synes ikke så godt på meg før iallefall uke 17 tror jeg, men her er det nr. en:)
nungo Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Med nr. 2 (som ligger i magen nå) fikk jeg "mage" rundt uke 16/17; det var i alle fall da jeg så smått begynte å bruke mammabukser.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Ehh, ikke syt da ;-p Jeg er 27 uker på vei, og har enda ikke mage... hehe
Melkedrøm Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Ikke syt nei ;-P Jeg er snart 24 uker og har ikke noe problemer med å skjule at jeg er gravid.. Hadde jo såklart vært moro å fått mage, men vi får vel trøste oss med at den kommer vel til slutt:) Og vi rekker sikkert å bli ganske lei den store magen som er i veien overalt -før vi skal føde. For ikke å snakke om alle som skal kommentere og kose med den.. Var hos jordmor igår, og symfyse- fundus målene var helt i orden, så da har ihvertfall den lille det bra, uansett om det ikke synes for alle og enhver på gata
januar-baby Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 man får vel ofte ikke mage så tidlig? Magen kommer tidsnok den vil eg tro, og du får nok mer en god nok tid til å bli lei den før baby skal ut! Jeg brukte mine vanlige bukser til i allefall 4. md var fullgått........Er nå 5,5 md og magen er passe stor nå ikke i veien, men synlig.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Er 19 uker, og kunne godt tenke meg å ha en litt mindre mage....Får ikke kneppet igjen jakka jeg kjøpte for 3 uker siden, og synes det blir litt kaldt....Har foreldre i barnehagen som tror jakka er kneppet opp bare for å skryte på meg graviditet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå