Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 ved IKM selv når man er gravid? Har IKM i morra, så det er vel sikkert mensen som kommer- men vil liksom ikke gi opp håpet fordet...
*issi* Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Dette hadde jeg nettopp tenkt å legge inn ett inlegg om også Vil vite alt om hvordan det er å ha mensenmurringer når man er gravid,og er like rundt ikm dagen Jeg har ikm på fredag og er lik spent som deg
*issi* Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Hvordan føles dine mens eller murringer i det hele tatt ut?
Fru Anna Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 helt vanlig å få mensmurring v ikm selvom man er gravid, faktisk typisk, så ikke gi opp håpet! når jeg ble gravid(endte i sa da...) så hadde jeg skikkelig mensmurringer et par dager før ikm og var overbevist at nå var den prøveperioden over og at nå får jeg sikkert mensen en dag for tidlig også....men den gang ei,hehe:)
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Litt vanskelig å forklare, litt sånn ubehag/murringer nederst i magen. Jeg pleier vanligvis ikke å få noe forvarsel som dette når jeg skal ha mensen, pleier ikke å kjenne noenting- så håper at dette skal være et gravidtegn;-)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Da jeg var gravid blei det jo litt mye usikkerhet rundt om alt gikk bra i begynnelsen pga et inngrep og fjerning av noen cyster som sprakk. Gikk til kontroll for å se om hjertet ville begynne å slå, og mens jeg ventet blei jeg jo kjempeusikker da d verka nede i magen (som d pleier rett før og de første dagene under menstruasjon). Tenkte litt redd at nå er det ikke no liv der lenger, men d var d jo:) For meg kjentes det akkurat som ved menstruasjon men da var jeg jo tja,,, ca 5-6 uker på vei kanskje, så vet ik om det er vanlig eller uvanlig å kjenne d tidligere
*issi* Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 Ja,jeg håper for oss begge at det er et graviditets tegn Jeg kjenner også ubehag,menikke vondt liksom. Men murringer. Noen ganger glemmer jeg det helt,og andre ganger så stikker det litt og sånn. Har tatt en test alt,men den var neg,men er jo forstatt et par dager til ikm. Har ikke fått positivt på en test før ikm før,så håper hver dag
Fru Anna Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 høres lovende ut tittimor, si fra hvordan det går! ja, det var veldig trist med sa...var så ønsket så ønsket. er bare 5 dager siden, og spira satt i 10pp, så nå er det tilbake til start igjen. håper det ikke tar like lang tid til jeg blir gravid igjen, også har jeg jo fått betryggelsen med at vi faktisk kan klare å bli gravide!må prøve å se det positive i det,hehe. lykke til begge to, håper vi kan flytte over til 1.tri. sanrt alle sammen!
*issi* Skrevet 10. oktober 2007 #11 Skrevet 10. oktober 2007 Ja,det får vi håpe på De sier jo at man er lett motakelig for å bli gravid etter en sa. Så lykke til til degogså
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 Jepp, har hatt mensmurringer begge ganger jeg har vært gravid. Spesielt med førstemann var jeg helt bombesikker på at mensen kom, bare fnyste når mannen min ville at jeg skulle ta en test IKM dag siden vi skulle på fest. Tok en test før festen, og det ble alkoholfri kveld på meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå