Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 4,5 mnd har enda ikke sovet hele natta. Begynte med nan for 14 dager siden da jeg hadde for lite melk. Jeg ammer det jeg har,og om natta ammer jeg hver andre time.. slitsomt! Han kan være våken i to,tre timer om natta. Prøvde å gi grøt i går kveld uten att det hjalp.. Lagde av litt frossen mm med en teskje grøt. Den ble så tynn att han kunne drikke den av flaska. Skal lage av mme i kveld. Bør den være tykkere? Sånn at han får den på skje? Han skriker og blir sint om han bare får smukk. Det nytter ikke. Har så lyst å få en sammenhengende natt!! Kan det hjelpe å flytte han inn på eget rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke regne med at han plutselig sover en hel natt så fort han har fått i seg en skje med grøt. Du må nok være mer tålmodig enn som så:-) Men sjansen er stor for at han sover mye bedre når dere begynner å komme opp i større posjoner med grøt. Hos oss hjalp det veldig mye etter en uke med grøt. Jeg begynte med en teskje grøtpulver blandet i mme. Lagde det ganske tynt, men såpass tykt at jeg kunne gi med skje. Etter tre dager, økte jeg til to teskjeer grøtpulver, etter tre til, fikk han så mye han ville. Han elsker det, og han sover fra 20 til 04, får mm og sover til 06-07. Før vi startet med grøt, ammet jeg også hver 2. eller 3. time natta igjennom. Lykke til!

Skrevet

Takk for svar! :) Er vel bare så fokusert på alle barna som sover hele natta.. Så heldig dem er. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...