Larsa44 Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har en samboer som har vært utro og jeg vet at hun har spurt mange av dere om råd ang. dette. Jeg trenger virkelig noen svar ifb med dette. Er det noen som kan hjelpe meg. Send meg en melding så kan jeg fortelle mer.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 hei...tror jeg har snakket med deg om dette litt tdiligere..kan det stemme.
Larsa44 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 Det kan kanskje stemme, men jeg vet at min samboer har snakket med dere og jeg trenger å vite sannheten. Jeg er sikker på at hun ikke forteller meg alt og det plager meg veldig. What to do....jeg vet ikke hva jeg skal tro.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 hvorfor fokusere på fortiden? gjort er gjort...din samboer kan ikke omgjøre det...du ødelegger bare deg selv av å holde fast ved det. ja det er vondt at han har holdt på sammen med en annen kvinne,men du må gi slipp på det. du må lære å stole på din samboer igjenn og ikke la det ødelegge deg. holder du fast på fortiden så kommer du bare inn i en vond sirkel ...du må tenke fremover og skal dere ha et vidre forhold i fremtidens å må dere arbeide fremover og ikke bakover. gi slipp på det selv om det er vanskelig stooor klem fra
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Er ikke det en mann som spør ang sin utro dame?
Larsa44 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 Jo det er det. Klarer ikke å la det ligge før jeg vet hele sannheten og det vet jeg ikke om jeg noen gang får vite. Er det ingen som kan fortelle meg noe om hva som har foregått?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Hei. Jeg er i så og si sammen situasjon som deg, og VET det er extremt vanskelig å la ting ligge. Men for din egen del er det best å prøve å gå videre, er selvdestruktivt å tenke å tenke å tenke på det som har skjedd. Lett å si, ikke like lett å gjennomføre. Jeg føler meg til tider helt syk, fordi jeg blir helt oppsatt på å MÅTTE vite alt. Samtidig... Det man ikke vet har man ikke vondt av right??? Jeg tror du bør gå videre, greier du absolutt ikke å legge det bak deg så vil vel heller ikke forholdet fungere?? For din egen del så ville jeg hvertfall slått meg til ro med det jeg vet, eller gått ut av forholdet. For mye info skader bare deg.... *knuseklem til deg, føler SÅ med deg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå