Gå til innhold

et viktig spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke følt meg gravid siden søndag..

kan barnet mitt dø uten at jeg bjynder å blø el har smerter i magen? jeg skal heldivis til jordmor i mårgen kl 13.00.

jeg er så nervøs:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange uker er du på vei da? Jeg har også hatt dager hvor jeg ikke har følt meg gravid i det hele tatt. Følte meg faktisk ikke gravid før jeg begynte å kjenne at babyen sparket.... Har vært så (u)heldig og ikke hatt noen symptomer nesten.

Det er mulig at babyen dør, og kroppen ikke støter barnet ut (MA), men nå som du er over i 2. trimester er det sjangsen for at det skjer MINIMAL.

Men om du er bekymret så burde du ta deg en snakk med jordmor hvertfall :) Da vil hun nok sjekke om hun finner fosterlyden.

Et tips som kan gjøre deg litt mer beroliget i svangerskapet er å skaffe seg en babywatcher (samme som jordmor bruker for å sjekke fosterlyden). Er mange som ikke anbefaler dette, men jeg skaffet meg det, og jeg finner fosterlyden hver gang, noe som gjør meg veldig beroliget om jeg er bekymret!

Ble litt langt, men jeg tror nok ikke det er noe galt ;-)

Skrevet

Er så sjelden at dette skjer....Mistet den første i uke 6-7, men det er så tidlig at sånn kan skje liksom.....Hadde eg ikke fulgt så nøye med så hadde eg sikkert ikke en gang visst eg var gravid pr da en gang....Så lenge du er trygt over i 2. trimester og ikke har noe vondt er jo det gode tegn på at ting går bra!!!!!!!

Er til tider litt mye fokus på alt som kan gå galt her inne.....

Kanskje de med "risiko" svangerskap er godt representert her inne? Siden de kanskje er sykemeldt og dermed benytter nettstedet mer???Jeg personlig tror det er årsaken......

Du får sikkert vite mer hos jordmor i morra.

Skrevet

takk skal dere ha:) jeg føler meg litt bedre nå.

jeg har veldi lyst på en sann baby wather,men hvor får jeg tak i en sånn?

jeg er i uke 15:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...