Gå til innhold

Jobbintervju og 3-4 mnd på vei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..men det viser ikke.

Ikke nevne det før jeg evt. får tilbud om jobben eller si det med en gang?

Har uansett tenkt å velge tidskonto så blir ikke borte fra jobb sååå lenge.

(må liksom tenke litt karriere opp i det her og..)

Tips/erfaringer ønskes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt tips er å bare gå gjennom intervjuet som du vanligvis ville gjort..arb.giver kan ikke avvise deg pga graviditet, og har heller ikke lov til å spørre deg ut ang svangerskap:)

Lykke til!! :)

Skrevet

Du trenger ike si det og de kan heller ikke spørre. Min svigerinne var gravid på jobbintervjuet og fortalte det. Hun fikk jobben :)

Skrevet

Du har ingen plikt til å si det, men hadde det vært meg så ville jeg fortalt det og at jeg vil bli borte så og så lenge. Tror man vinner mye på å være ærlig, man skal jo tilbake til arbeidsplassen igjen så kan være greit at de vet at du er en ærlig person. Men det kan jo skje at de ikke gir deg tilbudet da, selv om de ikke har lov til det..

Skrevet

Jeg sier ingenting på jobbintervju, er tre mnd på vei....

Tror det er best å ikke si noe - fordi jeg har dårlig erfaring med arbeidsgivere og graviditet.

Du må tenke på deg og ditt! Jeg har den innstillingen at får jeg en jobb nå, så strekker jeg meg rimelig langt for ikke å bli sykemeldt. Er det en fast jobb jeg får, så velger jeg mindre permisjon. Da kan mannen ta en del mer, opp mot 6 mnd (av 10 mnd)

Skrevet

Var i din situasjon med førstemann. Valgte å vente til alle papirer var underskrevet og jobben virkelig var MIN. Da var jeg nesten 4 mnd på vei, og fortalte det samme dag. Sjefen bare lo: "Ja, men jeg har jo sett at du var gravid, vi ville ha deg likevel". Gjett om jeg var fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...