Gå til innhold

Faen det er nærver på folk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå ringte de fra jobben og spurte om når de fikk oppsigelsen min! herregud at det går ann! snakk om å være frekk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ, hvorfor spør de om det da?

Skrevet

nei jeg skal slutte og de vet det, det har vært bråk der lenge, men herregud at det går ann!!!!

Skrevet

Er det ikke bare å si at de får den når det passer deg?

Men frekt er det, det skal jeg være enig i.

Skrevet

jo jeg sa de fikk den 3 mnd før permisjonen min var slutt, men at jeg synes at det var en smule frekt å ringe å spørre om det!

Skrevet

He he, du får si at om det skal være på den måten så BLIR du, skummelt skummelt! :) he he

Skrevet

Jeg synes det varet fornuftig spørsmål jeg. Hvis du har sakt at du skal slutte så venter jo de bare på papirene for å ordne formalitetene.

Skrevet

Henger meg på Poamin her jeg. Ser ikke at det er frekt i det hele tatt. En ganske logisk ting å gjøre - og mer hvis du ikke har sagt noe om NÅR du skal slutte.

Skrevet

ja men jeg har ikke SAGT at jeg skal slutte!

Skrevet

'"nei jeg skal slutte og de vet det"

"ja, men jeg har ikke SAGT at jeg skal slutte"

Var ikke dette litt selvmotsigende?????????

Skrevet

uff.... jo da, men sjefen likte ikke at jeg ble gravid og laga det fryktelig surt for meg på jobb, så jeg fikk svangerskapspenger fra uke 8. alle komunikasjon har skjedd på mail og det har bare vært sure miner og sjefen har bedt meg slutte lenge! men jeg kunne jo ikke det pga. økonomien (hvis du skjønner) nå er jeg ute i fødselspermisjon og det er jo underforstått at jeg kommer til å si opp når permisjonen er slutt. for jeg kommer jo ikke å gå tilbake dit. jeg har aldri sagt til dem at jeg kommer til å slutte, men man trenger jo ikke å være hjernekirurg for å skjønne det.

men uansett så synes jeg det er LITT frekt å ringe å spør når jeg har tenkt å sende oppsigelsen.

skjønner nå? hadde bare håpet jeg slapp å forklare dette. hehe. :) men men. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...