silhah og emilie Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 å den var positiv igjen... nå må jeg ringe legen i morgen..og de bør ta meg inn i MORGEN..nå gidder jeg ikke mere..å han kan prøve seg med noe annet enn å sende meg på ul..nå er jeg DRITT lei
Mulle :) Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Lykke til er alt jeg kan si.. Og ikke gi deg.. Forlang UL
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 oj... håper det stemmer da! nå BØR du få ultralyd eller skal jeg komme og denge legen din personlig!
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Ja nå BØR du få UL altså! Har tro på at du fortsatt er gravid jeg :-) Lykke til!
*Rutletutt* Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Lykke til - tror du har en liten en i magen din jeg;o)
grå :) Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 skulle vel vært negativ den nå om du ikke var gravid? kanskje det er en igjen inne der:)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 masse lykke til! Ikke gå derfra før du har fått ul!! Hårreisende at du ikke har fått før mener jeg...!!
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Hei, ikke fått med meg hele historien din jeg.. Men tolker det dit henn at du har had en SA? I hvertfall, jeg hadde en kraftig blødning forrige svangerskap som jeg var sikker på var en SA, og trolig var det det også, av et foster som ikke var levedyktig, dette skjedde tidlig i svangerskapet ( uke 9-10ca) og jeg har nå en veldig sprell levende tulle på snart 6 mnd.. Forlang en UL, jeg fikk UL på dagen selv....skjønner ikke hvorfor det skal være så forskjellig fra sted til sted det der... Uholdbart!!! Så lenge man er over uke 6-7 så skal de kunne se det hvis det er et foster der...før uke 6 er det værre å vite sikkert...men etter uke 6-7 så kan de se hjertet slå.
silhah og emilie Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2007 jeg fikk ul den gangen for snart 3 uker siden, da jeg hadde SA men jeg har ikke blødd noe mye..å med det mener jeg egentlig veldig lite men iallefall nå har jeg testet positivt 3 ganger siden den gang..å da skulle jeg komme tilbake til legen på ul for snart 3 uker siden så de bare en tom forstersekk
mamman til ana Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 Lykke til du!! Krysser alle fingrene mine får at spira di lever!
Northernlights Skrevet 10. oktober 2007 #11 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har ei venninne som for 8 år siden hadde en SA.Blødde masse,og så viste det seg hun hadde baby i magen likevel. Hun hadde mest sannsyligvis mistet en tvilling. En fhv sjef av meg opplevde det samme. Mistet en tvilling,mens hun fødte en velskapt datter likevel.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 ok...hvilken uke var du i da? og kan terminen være feil? I hvertfall....det hender man tester poitiv flere uker etter en MA/SA. Men er du usikker så be om en ny UL. Tom fosterpose er slett ikke uvanlig. Da er det rett og slett noe som har ført til at fosteret ikke har utviklet seg, men kroppen henger ikke helt med og posen er der lell. Dvs, det er ingen baby der. Farmor hadde en ekstrs fosterpose da hun fikk et av barna sine forreten....
chill+enda en til Skrevet 10. oktober 2007 #13 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, de bør ta deg inn for ul imorgen. Dersom de ikke finner noe fostesekk så er det kanskje en idé å sjekke om det er svangerskap utenfor livmoren. Det minste de kan gjøre er å ta en en blodprøve for å sjekke hcg-nivået ditt. Jeg hadde blødninger og trodde det var SA, men viste seg at det var svangerskap utenfor livmoren. Ingen hyggelig opplevelse, særlig ikke når det kunne blitt oppdaget på et tidligere tidspunkt.
silhah og emilie Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 10. oktober 2007 skal det ikke være vondt å ha et svangerskap utenfor livmoren da?
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #16 Skrevet 10. oktober 2007 Ok..da er det en ørliten sjanse som gjør at du bør få tatt en grundig UL i hvertfall. Håper du finner ut av det snart. Kan ikke være enkelt å gå slik heller. Klem
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #17 Skrevet 10. oktober 2007 Hvis du ikke har smerter så er det neppe svangerskap utenfor livmoren. Det er vist forferdelig vondt har jeg hørt.
chill+enda en til Skrevet 10. oktober 2007 #18 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg fikk smerter i 7. og 8. uke. Hvor mange uker på vei er du?
silhah og emilie Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 10. oktober 2007 var 7+2 da jeg var på ul..det er snart 3 uker siden har ikke hatt smerter
yasmina Skrevet 10. oktober 2007 #20 Skrevet 10. oktober 2007 Er det ikke slik da at man kan ha positiv test opptil 7 - 9 uker etter en SA da ?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 10. oktober 2007 #21 Skrevet 10. oktober 2007 ca 4 uker sa legen min at hcg kunne henge i... Krysser fingrene for at du får en positiv overraskelse på ul! Bare ikke gi deg! Lykke til=)
silhah og emilie Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 10. oktober 2007 fikk beskjed om at man ikke skulle teste positivt i mye mer enn en uke etter jeg.. så rart at man får beskjed om så forskjellig:s
chill+enda en til Skrevet 10. oktober 2007 #23 Skrevet 10. oktober 2007 Håper du snart får svar, ikke noe kjekt å gå rundt og ikke vite. Lykke til! :-)
~~DoraDora~~ Skrevet 10. oktober 2007 #24 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg hadde en SA en gang, og fikk bevist på ul at alt var borte etterpå. Jeg tok test flere uker etterpå, som var positiv. Det viser seg at hcg nivået går sakte ned etter en SA. Dermed var testen positiv, selv jeg ikke var gravid lenger.
silhah og emilie Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 10. oktober 2007 fortsatte du med alle graviditets symptomene etterpå også? som kvalme, trøtthet, hodepine osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå