MissBenz Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Utenom å kose med babyen da selvsagt =) Jeg gleder meg til å: -kunne gå normalt og dra på shopping igjen -kjøpe alle de fine klærne de har i butikken nå -ligge på magen -kunne snu seg i sengen uten at det tar 5 min pga smerter -ha ordentlig sex igjen =) -lage masse god mat -trene -gå i høye hæler igjen -orke å dra bort på besøk og turer
carina og *jentegullet* Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 har samme liste som deg;)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Først og fremst å møte babyen og bli kjent med den, men også : - sex!! - pynte meg i normale klær - og neste sommer..... en iskald utepils
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 man kan da ha sex selv om man er gravid, er 33 uker og har bra sex jeg
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Vi hadde også veldig bra sex når jeg var i uke 33, men nå i uke 38 er det ikke akkurat mye å skryte av... Hehehehe
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 man kan vel lage god mat når man er gravid eller? Ellers er jeg helt enig med listen din
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Samme liste som deg ja Spesielt sexen da Har sex enda, selv om jeg synes de fleste stillinger faktisk er direkte ubehagelige... Så siden jeg "bare" er 29 uker på vei, blir det vel noen mnd til det blir ordentlig god sex igjen ja men det vil nok være verdt det!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 - ha normal sex igjen - Ha på meg ei jakke om jeg faktisk får igjen - Slippe å bli sparket halvt ihjel når jeg er ute å går/står/sitter/ ligger (veeeldig aktiv baby) - En jentekveld med vin, øl, drinker og koserøyk - Spekemat - Komme i form (!! har aldri vært noe glad i trening, men nå gleder jeg meg til å sette igang) + tuuusen andre ting som jeg ikke kommer på i farta!
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 Kunne barbere legger o.l uten at det er en risikosport !! ikke ha vondt overalt =( Gooooo sex ja !! (ikke stranda-hval-leken vi holder på med nå for tida) SHOPPING!!! til den STORE gullmedalje!!!! ÅHHHH gleder meg sånn! (sko,ytterklær,bukser,topper og masse-masse undertøy) Snart ferdig nå !! =) Jippi!!!
MissBenz Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2007 hehe =) Jo har sex hver dag, men pga bekkenløsning og magen så er det veldig vanskelig å være aktiv =) Får vondt i bekkenet og blir fort svimmel av å stå for lenge på kjøkkenet, så derfor ser jeg fram til å kunne lage masse deilig middag og kaker igjen...
MamsenTilAva Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 Gleder meg til å kunne drikke en kopp med kaffi og baileys!!! -OG ha "normal" sex igjen.. hehehe:)
stinky og poopy Skrevet 10. oktober 2007 #13 Skrevet 10. oktober 2007 er ganske enig med alt som står oppført - men jeg må tilføre dette: røkt laks med eggerøre, og fenalår!! samt det å sove på magen!!!
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 10. oktober 2007 #14 Skrevet 10. oktober 2007 Må si meg enig i det meste her, ja. Men aller mest å kunne gå laaange turer og ligge komfortabelt i senga. Så var det vinen, da. Nyyyyte vin, div oster, blodig biff, og som en annen sa her - iskald utepils til sommern :-) Men først av alt; få se prinsessa og dulle og kose med henne.
Marisola Skrevet 10. oktober 2007 #15 Skrevet 10. oktober 2007 1. Kunne bevege meg/arbeide i normalt tempo og i de stillinger jeg ønsker. 2. Ha sex uten "au" 3. Drikke rødvin og baileys nå om vinteren. 4. Kald pils om sommeren. 5. Ha på trange klær og støvletter og kunne føle meg sexy. 6. Nyte og kjenne på den helt spesielle roen når babyen drikker sultent med melken rennende i munnvikene. )
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #16 Skrevet 10. oktober 2007 Ja!! Vin, det hadde jeg glemt eksisterte!
straxmamma:) Skrevet 10. oktober 2007 #17 Skrevet 10. oktober 2007 Se å bli kjent med jenta vår, først å fremst....men du verden så deilig det skal bli å kunne: - Ha sex på et normalt vis:) - Spise akkurat det jeg har lyst på, og da spesielt røyka laks! - Bli kvitt halsbrann!!!!! - Nyte et glass vin, ta ei øl osv! - Kunne bruke mine vanlige klær igjen, og også kunne kjøpe nye!! - Trene!!!! gleder meg sinnsykt til å komme iform!! - Reise seg raskt opp fra sofa'en, senga e.l uten å måtte innse at det er umulig!!! - Pynte meg å føle meg fin igjen:) (vet jeg kan pynte meg nå også, men motivasjonen er ikke heeeeelt tilstede )
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #18 Skrevet 10. oktober 2007 Drikke masse vin og gå på konsert igjen....
Rakri Skrevet 10. oktober 2007 #19 Skrevet 10. oktober 2007 - Rødvin (fredagene er ikke helt det samme uten et glass) - Først og fremst kunne gå uten smerter, siden trene vanlig! - Søvnen blir det vel så som så med med to babyer, men blir godt å ikke stå opp for å gå på do hver time - Ligge på magen - Sex i alle stillinger - Lettere kropp og bruke vanlige klær igjen og så blir det jo selvsagt spennende å se hvem de to sparkende gutta der inne er :-) :-)
2 prinser og en prinsesse Skrevet 10. oktober 2007 #20 Skrevet 10. oktober 2007 å se å kose med gutten min self.. d viktigste i verden... ) -drikke en god vin ikkje minst øl -gå tur å sykkle ijen å ikkje minst lufte hunden sjøll -ha normal sex - kjøpe normale klær masse nytt på mote nå.. ) -bli bære i bekkenet å ryggen
*1+1=2 små* Skrevet 10. oktober 2007 #21 Skrevet 10. oktober 2007 mange av de samme som står her, men jeg gleder meg mest til å dra i stallen og ri laaaaange skogsturer OG gå lange turer med hunden vår*sukk* BL gjør det bittelitt umulig
Ein T Skrevet 10. oktober 2007 #22 Skrevet 10. oktober 2007 glede meg først og fremst over babyen,så................................ shoppa fine/tøffe/kule klær. skapet et utgått på dato og ingenting passer. drikke go rødvin og spise halvstekt biff trena og gå mye turer, uten å få sting. glede meg.
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 10. oktober 2007 #23 Skrevet 10. oktober 2007 sushi sushi sushi - har virkelig savnet sushi :-) normal sex øl, vin og sake kunne ta en festrøyk slippe å bekymre meg for om barnet er normalt slippe å grue meg til fødselen trene, løpe og hoppe. gå i trange, elegante kjoler og høye hæler. trille vogna og stirre forelsket ned på en nydelig baby
"gullet" Skrevet 10. oktober 2007 #24 Skrevet 10. oktober 2007 det jeg ser fram til etter at juniorsjefen har meldt sin ankomst, er og... ...bli rask frisk etter keisersnittet først og fremst ...gå lange turer m vogna ...bruke belter igjenn ...ett glass vin eller to på lørdagskvelden ...ostekveld ...bli kvitt halsbrann ...spise spekemat ...gå opp trappa uten og hive etter pusten ...trene ...krysser fingrene for at de "gamle" klærne passer
Krokodillemor Skrevet 10. oktober 2007 #25 Skrevet 10. oktober 2007 - bli kvitt halsbrannen - kunne bøye meg ned for å knytte skoene uten å bli kvalt - spise hva som helst - trene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå