Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Ligger i nyoppredd seng, med pc`en i fanget og håndlagde lekre sjokolader på nattbordet. Vært på sykehuset i dag og husker igrunnen veldig lite;-) De sprayet og bedøvde i hals/tunge, så når legen kom inn klarte jeg nesten ikke prate!!! Lespet verre enn noen jeg har møtt ever;-) Mens jeg satt der og siklet og lespet satte sykepleieren en kanyle og fylte den opp med "godsaker" og resten er igrunnen ganske fjernt:-) Men det gikk fint og jeg synes jeg var ferdig etter 20 sekunder, men det var visstnok 20 minutter kunne sambo fortelle meg......Jaja, ikke rart det føles som om tiden flyr sier nå jeg... Erindrer at legen fortalte meg at magesekken tyter opp i spiserøret så det må gjøres noe....fikk beskjed (via sambo som var klar i toppen) om at jeg får vite mer i løpet av et par uker... Så nå skal jeg bare ligge her og døse av meg rusen.....kroppen er ukoordinert, klarer ikke beregne avstander og har derfor allerede kjørt handa to ganger nesten gjennom veggen allerede da jeg prøvde å skru av lyset;-)) Jippiii.......
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Like greit å ikke huske noe særlig, kanskje? Håper det blir action når du får resulatet, da
dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 velkommen hjem! får håpe de fant noe da, som kan gi deg svar som er forståelige. :-)
solkrem Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg må le med deg jeg - du er jo så herlig!!! Du skriver så levende at jeg ser alt for meg....særlig når du dælja hånda i veggen, tihihi Så bra at sambo kunne følge, og så bra at selve us gikk bra! Nå venter jeg spent på neste kapittel....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 Hihihi, ja du kan så si, fikk vondt også vet du! Blir jo mye moro av en sånn dag også;-) Og jeg kommer nok snart tilbake med neste kapittel, vær du trygg:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå