yogamamma Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er i uke 39 og svelger kapsler etter henvisninger på boksen, men er jo full av maserier og kynnere som et resultat av dette. Skal dette liksom være bra? Min kjære er sur fordi jeg stapper i meg alt mulig(som han sier) og skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan la naturen gå sin gang. Tenkte dette skulle prøves ettersom det skal være så bra for fødsel og tiden etter, men jeg tror kanskje er enig med han... Blir jo slitsomt å gå med disse sammentrekningene hele tiden. Er det andre som får lignende reaksjon på kapslene??
r r r Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Er du nå sikker på at det er kapslene som gjør dette? Du kan jo forsøke å la være et par dager og se. Jeg tar 6 kapsler i døgnet (maks dose) og kan ikke si at jeg har så veldig mye mer kynnere som følge av dette. Har nettopp (ca en uke siden) økt dosen og har 5 dager igjen til termin.
yogamamma Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 jepps. Har begynt og hatt avbrekk to ganger og ser tydelig sammenheng. Dette er nr. 3 også, så jeg har to andre svangerskap å sammeligne det med. Kanskje reagerer vi ulikt? Jeg svelger gjerne kapslene om jeg vet at det er til det beste for fødsel og tiden etter, men synest det er slitsomt å gå med så masse kynnere. Kanskje er det et tegn på at jeg ikke trenger disse, at de gjør at livmoren blir overstimulert, liksom?? Hvem vet..
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 samme her, får mere kynnere av kapslene..(u38) men om det er bra / bedre vet jeg ikke... er enig i at det kan bli litt slitsomt til tider ja.. får satse på at vi får veltrent livmor da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå