Gå til innhold

3 eller 4 hjul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke bestemme meg.

Synest Teutonia Spirit S3 med 3 hjul er fin, og Emmaljunga City Cross med 4 er fin. Skal jo helst være praktisk, men utseende synest jeg betyr litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LIker også Emmaljunga med 4 jul, men de to foran er mindre... Den er mer stabil enn en vogn med tre tror jeg. Så en far som kjørte ned fra ett fortau me en 3 hjuling, og vognen holdt på å velte....

Skrevet

4 hjul er også myyye bedre på vinterføre,-)

Skrevet

Jeg har kjøpt Quinny Freestyle med dreamibag til, synes den er utrolig praktisk! Mye enklere å kjøre den enn en vogn med 4 hjul, men smaken er som baken ;)

Skrevet

Det kommer jo litt ann på hvordan du kommer til å bruke vognen.

3 hjul er praktisk og lettere å kjøre på bart føre. 4 hjul er stabilt på all slags føre.

Jeg bor ikke i byen og går mye tur på skogstier; dermed har jeg 4 hjul til vesla. Jeg har en Carena Easy som vogn to, som jeg bruker på byturer, besøk, kjøpesenter.. osv.... Den har svingbare framhjul.

Du får vurdere hvilke finesser som er viktige for deg og velge vogn deretter.

Jeg skulle f.eks. ha en vogn som man kan snu håndtaket på (sette håndtaket på andre siden av vognen).

Skrevet

Vi ska ha ei vogn med tre hjul,å den vogna e veldig god å trill på vinterføre har vi hørt å prøvd =) Hjulan e store å kraftige=)

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvordan du skal bruke den og hvor du bor, hvilken bil dere har osv. Vi hadde 4 hjul til førstemann og komemr til å bruke samme vogn til nr. 2. Nr. 1 var også vinterbarn og sammenlignet med venninder som hadde barn på samme tiden men med 3 hjulinger, så var det klart at vår vogn var mer stødig i slaps og søle. Men nå er det 4 år siden og 3 hjulingene har sikekrt utviklet seg og blitt mer stødige. Vi bor uten for byen og jeg går mye i naturen og lite i butikker med vognen. Jeg har en midnre "reise" trilel til byture, for da kan det være tungvint med den store.

Skrevet

vi lurte på teutonia s 3 til vesla, men valgte teutonia mistral, og har ikke angret ett sekund! trehjulingen blir gigantisk sammenlagt, hvis du ikke skiller delene, og er tyngre, den er også ustødig opp og ned fortauskanter, syns jeg...

her blir det 4-hjuling til småttisen i magen også! :o)

lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...