Tony Soprano Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Var akkurat hos jordmor. Hun sa at babyen vår har lagt seg med hodet langt ned i bekkenet allerede. Kjenner til stadighet rumpa dens som en hard kul langt oppe i magen. He he Er ikke dette tidlig? Trodde ikke dem festa seg før rundt uke 36 jeg? Men hun sa at det ikke nødvendigvis betyr at jeg føder tidlig da.
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 her var hodet så og si festet i uke 33... men løsnet litt igjen til uk35... og var helt stuck igjen i uke 37.. og siden da har det vært festa :-) Tror ikke dette er så tidlig nei - har hørt mange som var festa da.. Og NEI det betyr nok ikke at du føder før..... :-( LEI NÅ!!!!!
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Jenta mi har hatt hodet festa siden uke 31..Er i uke 35 nå. Tror det er normalt..Hadde håpet på at hun skulle komme litt før da..Så vi får vente å se ) er også ganske lei..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Sa hun det var festet? Eller sa hun som du skriver i selve teksten at hodet lå langt ned i bekkenet. Det er forskjell. Du kan se på svangerskapspapirene dine om hun har skrevet festet eller ikke.
Tony Soprano Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Ok. Godt å vite! Skjønner du er lei nå ja. Lei allerede jeg... hehe Du har visst termin på bursdagen min du. 14/10 Så du får bare klemme den ut den 14, så får den en fin bursdag. Vinterdagen og greier vettu ,)
Tony Soprano Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 Hun sa det var festa OG at det lå med hodet godt og langt ned i bekkenet. Hun skrev festet/hodeleie i papirene.
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 ÅHH hadde det bare vært SÅ vel at hun kom den 14 !!!!!! =) skulle aldri ha klaga på noe igjen... Skal klemme så mye jeg kan.. heheh..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Når hodet fester seg har ingenting med når fødsel starter nei.... Men godt at det er festet for din del da, slipper å bekymre deg om setefødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå