Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er i uke 27, med med sexlyst enn noengang, og plutselig kommer mannen min så fort... 1-2-3-ferdig liksom. Noen som har opplevd noe lignende? Har aldri vært noe problem før.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Kanskje han tenner mer på deg nå når du er gravid med hans barn... Går utfra at puppene har vokst og sånn også...
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Har det samme problemet.. sambo kommer med en gang, men sånn har det vært stort sett hele tiden Problemet er bare at nå holder det ikke med "kjappiser" lenger...jeg trenger mer!!! Det er også litt frustrerende at han ikke innser at han varer for kort, for de gangene jeg spør hvor lenge våre samleier pleier å vare, svarer han ca 30min... I virkeligheten pleier de å vare mellom 2 og 5 min... Åja... glemte å si at han IKKE tar seg tid til forspill... Blæh! frustrert
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Kjenner meg veldig igjen i det der, når jeg først er "klar" går det for ham etter to jukk... Det var jo ikke sånn før... ??!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå