Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 jeg må bare spørre.. jeg har gjort dette 2 ganger første gang i en alder av 18 også en gang når jeg var 19.. har dette noen effekt på graviditet?vanskeligere og bli gravid osv... og om du klarer å holde på barnet? takknemlig for alle svar:)
ida23:) Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Hei jeg er også konisert. Har vært gravid 2 ganger, en provosert abort (for noen år siden MEN etter jeg ble konisert) og en gang nå nylig men mistet i spontanabort. Ble veldig lett gravid begge gangene, ble det med prevansjon første gang og på første pp andre gang. Har spurt flere fagfolk om dette og de sier at det normalt ikke skal ha noe betydning:) Tror ikke du skal bekymre deg jeg. Masse lykke til!!!
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 takk takk.. legen min og sa at d ikke skulle ha noen betydning.. men greit å høre med noen andre.. hihi takker masse for svar:)
Jelly Belly Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ble har blitt det, og legen min sa at det kan spille inn på fruktbarheten. De har nemlig ingen garantier på hvordan arrvevet blir etterpå, og i noen tilfeller så gjør arrvevet at sædcellene har vanskelig for å trenge inn. Jeg skal inn til lap i slutten av mnd, og da sjekker de bland annet dette.
2 fine små Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Og til oss litt uvitende...hva er konisering?
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 at de brenner bort litt av livmorshalsen pga celleforandringer...
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 jeg har vært inne på en del kontroller etter d.. å da sa de at d så fint ut.. så da satser jeg på d.. hihi
LilleMy 70 Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Hei. Jeg ble konisert etter at jeg fikk mitt første barn( født 13 dager over termin). Har blitt gravid på 1 forsøk 3ggr. etter koniseringen,så det har ikke påvirket fruktbarheten min. Måtte føde ett barn i uke 19 p.g av missdannelser uforenelige med liv. ( hadde ingenting m koniseringen å gjøre) En SA i uke 8( men sikkert av andre grunner enn koniseringen) Fikk så et friskt barn uten komplikasjoner født i uke 37.. Kan hende at jeg fødte litt tidlig pgav.konisreingen, men ingen som kan si det sikkert. Så på tross av litt motgang har jeg veldig lyst på ett barn til........ Når det gjelder sv.skap og fødsler har man aldri noen garantier for noe....men ønsker man seg barn må man bare kaste seg ut i det og håpe på det beste... Lykke til;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå