Gå til innhold

jeg har sånn angst for å vere bare hjemme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

henter småtrolla i barnehagen og får sjikkeli angst når vi bare skal jøre ingenting til leggetid....er så redd barna skal kjede seg osv...mange rare tanker....

går på cipralex...men kjenner angsten hygger tak hver gang jeg ikke har noen planer for barna mine....dette er slitsomt.....barna er 3 år og 1 år....

har noen noen råd til meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjede seg? Barn klarer da fint å aktivisere seg selv skulle man tro. Dessuten ingen tar skade av å kjede seg litt.

Du sier når du henter dem i barnehagen, vel da er det sikkert hjem å spise middag. Kanskje barnetv? De legger seg vel uansett ikke så sent.

Du må ikke få angst av tanken på at barna dine ikke gjør noe. De aktiviserer seg nok fint med leker og ting de har selv.

Dessuten, du er jo mammaen dems, du trenger ikke være en klovn i tillegg for at de skal ha det gøy. Finn frem ark og tegnesaker.. Da har du noen aktiviteter. Ellers er jeg sikker på at de klarer det fint selv, å finne noe å gjøre. Er jo ikke slik at en på 1 og en på 3 bare sitter på rompa å venter på at noen skal aktivisere dem.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Går du i noen slags form for samtaleterapi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...