Gå til innhold

Jeg har sååå LYST til å gifte meeeg <3 !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet mannen i mitt liv, vi har verdens fineste jente baby sammen, han er den perfekte pappan og mann!!!! Jeg er så happy sammen med han.. vi har vært sammen i 8år. så vi kjenner heranre godt.Har pratte om det å gifte oss.. men han vill ikke enda.. men han skal gifte seg med meg en gang.. sier han... Men vet ikke hvor lege til.. Hva skal jeg gjøre for at han vil gifte seg nå snart ? Orker ikke vente lengre snart jeg altså.. Og det funker ikke at jeg frir.. pga han vil jo ikke enda :( Han vil ikke forlove seg enda, engang.... :( Jeg er jo sååå gifte syyyk! Pliis... gi meg tips og råd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. det vet jeg athan ikke har.. Har snakket om dette lenge... Og a mener jeg lenge.. og det har ikke kjedd noe enda.. å ingen hemmlig her nei... Jeg blir jo å deprimert av å gå å tenke på det jo... Men klarer ikkelavær.. for det er drømmen min! Jeg hr alle planen klare :) Tom budsjettet liksom.. Vet je sårer meg selv med å planlegge sånn.. Men det er drømmen min! Åsså med han !!! Han sier han vil og elsker meg over alt osv.. Men han er bare ikke klar for å gifte se enda.. :( Er det pga ingen av kompisene hans er kommet så langt so hn , eller ? At han da er redd for å gå enda et skritt frem i livet... ? Vi er 25år

Skrevet

hehe.. prøver desperat nesten jeg å til å få han til å gifte seg, vi er i det minste forlovet, hinter innpå at det blir billigere skatt og alt mulig når man er gift, men han biter ikke på.

Skrevet

Dere har jo god tid på dere, når dere er 25. Det å gifte seg skal jo føles riktig for begge parter, så det kan være greit å vente. Stort bryllup koster, men man trenger ikke nødvendigvis ha det så stort. Hva med å fri selv? Det viktigste er uansett at dere elsker hverandre og har det godt ilag, og det har dere jo :)

Min samboer er 25 og jeg er snart 29. Han sier han har planlagt når, men at det er hemmelig, så jeg må smøre meg med tålmodighet. Og det er greit ;)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ, jeg å har lyst til å gifte meg!!!!!! Vi har vært sammen i snart 7 år, forlovet i 5 år, er 22 og 25. Han har å lyst, så det er ikke det det henger i her. Men alt koster jo penger.....Så vi må spare litt først.....Å det er no dritt!!

Skrevet

Hi

Men vi har en konto med masse penger på som jeg skl bruke på bryllupet mitt. Det er arv fra pappa.. Og jeg vil bruke de pngene på noe spessielt :) Så vi har penger til bryllup... Alt er jo i boks.. men han... vil vete.. for han vil bare ditten og datten først.. Men han kan jo gjøre akuat det samme om han er gift.. !

Skrevet

Er sant det ja! Det han ikke får gjort før får han gjort etter på også:) Lykke til med å overtale han:) Vi skal spinke og spare vær krone vi kan framover vi, så blir det kanskje håp for oss:)

Skrevet

HI her..

Ja.. Men er jo ikke lett og overtale han.. er han ikke klar.. er han ikke klar.. Så det skaper dårlig stemning her hjemme.. for jeg blir så skuffet.. Skuffer meg selv enda mer med å planlegge.. Jeg har planlagt og skrevetned ALT!!! Til og med sangr vi skal ha i kirka, budsjett, gjesteliste, hvordan tale jeg ska lage, hvilken prest jeg vil ha (bor på et lite sted), hvordan innbydelsene og bordkortene ska se ut, blomster, sted for festen, kirke, hvordan jeg skal pyntebordet, brudepiker og sven, forlover ++ mye mer, ALT er klart.. Så jeg sårer meg selv bare enda mer med å gjøre det.. Men en drøm er en drøm.. Men jeg vil at den skal bli virkelig! Har lyst tilå gifte meg MAi 2008

Skrevet

vil også gifte meg. Jeg har drømmemannen og vi har vært sammen i 8 år. Har ei jente sammen. Han også sier han vil gifte seg med meg en gang, men ikke nå tydeligvis. Når jeg sprør om vi blir gift så sier han: joda det blir vi en gang... så jeg vet hva du snakker om.

Skrevet

Hi her..

Men han sier han vi skal gifte oss engang..,men ikke enda.. Hvorfor vente ???? Hvis han elsker meg og vil gifte seg med meg en gang !!! Det er jo ingenting som blir spoler av hva man kan oppleve ilivet liksom..

Skrevet

Jeg vil ogsååå<3 J.. hvorfor vente ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...