Gå til innhold

Huff de mannfolk, de mannfolka..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sånn at samboeren på 29 ikke er klar og jeg som er 20 har vært klar i nesten to år?? Han kommer jo aldri til å få lyst til å prøve.. Er i det mørket hjørne for tiden og alt er bare håpløst.. Er jeg rar som har så lyst til å få barn at jeg får vondt i hele meg og kan begynne å grine når jeg tenker på det.. huff slit..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min er 36 og er heller ikke klar for barn enda. Det syns jeg er kjempe merkelig. Han syns han har god tid. Tror han ser litt opp til broren sin som fikk barn når han var 40! Sier at han er klar om max 1år.

Fammilie og venner syns synd på han som ikke har barn. De tror det er jeg som ikke vil ha barn.. Veldig frustrende når den ene er klar og den andre ikke. Nå har jeg bestemt meg for å la temaet om barn ligge ei stund, så får vi se om det gjør han litt frustrert. he,he.

Håper ting ordner seg for deg og at du ikke må vente for lenge. Lykke til:)

Skrevet

jaja.. er nok sånn men gutta tror jeg.. Men jeg skal nok klare meg litt til for det passer egentlig ikke helt enda med barn. Men det virker ikke som om han vil senere heller. Bare en gang liksom. Får vente å se hva han finner ut, for min del passer det når som helst. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...