Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 jeg har fått dem hos legen min,har prøvd å gå ned i 1 år og har bmi på 30.... har gått ned 2 kg på ei uke... noen andre som har gått på dem og gått ned mye i vekt?? nysjerig:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Har lyst til å dele med deg mine erfaringer med xenical, pluss litt til Jeg gikk ikke mye ned med de pillene 2-3 kilo kanskje (lenge siden). Men fordelen med de var at jeg kom igang med å gå ned. Det gir en god start. Poenget med disse pillene er jo ene og alene at du skal lære å legge om kostholdet og spise mindre fett. Hvis du spiser lite fett i utgangspunktet, vil du nok gå mindre ned i vekt. Men nå diskuteres det jo om det er fett som er den egentlige store fienden i kosten, og at derimot sukker er aller verst. Husk at xenical forhindre kroppen å ta opp alle typer fett, også det sunne fettet, og det påvirker opptaket av fettløslige vitaminer om jeg husker rett. Har du en tilbøyelighet til å spsie for mye usunn fet mat, vil nok de pillene være kjempebra. Det som virkelig har hjulpet meg til å gå ned i vekt er råd fra sånne som Fedon Lindberg, og han er som kjent ikke sparsom på det sunne fettet. Har tro på det å begrense sukkerinntaket og spise mat med lav GI. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå